Yeni İçerikler
12 December 2018
HomeBÇM ZİRVESİ10. BÇM Zirvesi

10. BÇM Zirvesi

Nice Medya tarafından düzenlenen, Türkiye’nin etkin çağrı merkezi hizmeti veren ve müşteri memnuniyetini önemseyen her bankasını ağırlayan BÇM Zirvesi (Banka Çağrı Merkezleri Zirvesi) 10. yaşını kutladı.

13 Kasım’da Point Hotel Barbaros’ta gerçeklen Zirve, 10. yılında yine Türkiye’nin başlıca 18 bankasına evsahipliği yapan BÇM Zirvesi’nde, farklı birim ve pozisyonlardan 164 yönetici buluştu.

 

11 Ekim’de gerçekleşen toplantılarda;

  • Eğitim ve Kalite bölümü yöneticileri Destek Ekipler toplantısında
  • gelen ve giden çağrı takım liderleri Takım Liderleri toplantısında,
  • IT ve İş Geliştirme yöneticileri Teknik Ekipler toplantısında,
  • tahsilat ekipleri yöneticileri Collection toplantısında,
  • Şikayet Yönetimi bölümü yöneticileri Şikayet Yönetimi toplantısında

olmak üzere kendi aralarında eş zamanlı olarak bir araya geldi.

Her bir toplantı, yine katılımcılarından birinin moderasyonunda önceden belirlenmiş gündem konularıyla gerçekleşti. Hiçbir şekilde kayıt alınmayan ve katılımcılar haricinde giriş yapılamayan salonlar, verimli bilgi paylaşımlarına sahne oldu.

10. BÇM Zirvesi’nde bu yıl; AKBANK, AKTİFBANK, ALBARAKA, DENİZBANK, FİNANSBANK, GARANTİ BANKASI, HALKBANK, İŞ BANKASI, KUVEYT TÜRK, ODEABANK, TEB, TÜRKİYE FİNANS, VAKIFBANK, YAPI KREDİ, ZİRAAT BANKASI, ICBC, ŞEKERBANK, ING BANKASI bir araya geldi.

10.BÇM Zirvesi’nin sponsorları bu yıl da değişmedi. Turkcell Global Bilgi her zaman olduğu gibi bu yıl da collection toplantısının sponsorluğunu üstlenirken, Teknik Ekipler ve Destek Ekipler Toplantılarının sponsoru Sistaş, Şikayet Yönetimi toplantısı sponsoru Mi4biz, Destek Ekipler toplantısının sponsoru Uniq ve yaka kartı sponsoru Rubiby oldular.

10. yıl tüm katılımcıların bir arada olduğu 10. yıla özel bir pasta kesimi ile kutlandı.

Yöneticiler Toplantısında Konuklar

Zirve’nin yöneticiler toplantısı ayağında ise bu yıl farklı bir yöntem izlenerek, workshop çalışması yerine yöneticilerin daha önceden belirledikleri ve sıcak gündemlerini oluşturan başlıklarda davet edilen uzmanlar bilgiler aktardılar.

Oğuzhan Başeğmez

Yıldırım Duyargil

Serkan Arıkuşu

Kerem Çadırcı

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bu kapsamda ilk olarak Sor’un Kurucu Ortağı Oğuzhan Başeğmez, chat ve chatbot’ların çağrı merkezlerinde kullanımı, yapay zekanın buradaki işlevi ve çağrı sayısı ve süresinin azaltılmasındaki etki oranlarından bahsettiği bir konuşma yaptı.

Daha sonra konuşan Deep Learning Kurucularından ve yapay zekanın çağrı merkezi süreçlerinde kullanımı konusunda uzmanlık sahibi olan yalnızca birkaç isimden biri olan Serkan Arıkuşu, bu alandaki deneyim ve bilgilerini, yöneticilerden gelen sorular eşliğinde aktardı.

Daha sonra söz alan Procat Genel Müdür Yardımcısı Yıldırım Duyargil Dijital Müşteri Deneyimi için Health Check başlıklı sunumuyla yöneticilere seslendi.

Son olarak konuşan Sistaş Genel Müdür Yardımcısı Kerem Çadırcı, yöneticilerin gündemini oluşturan tüm konuları bünyesinde barındıran Kampüs isimli ürünlerinden bahsetti, ardından dünyada kabul gören çağrı merkezi  teknolojileri trendlerini aktardı.

Zirvenin tüm fotoğrafları için tıklayınız

Katılımcılar gün boyu 10. Yıl Hatırasını belgelediler.