Yeni İçerikler
20 November 2017
HomeCX TVAbone’den Müşteriye; Elektrik’te Müşteri Hizmetlerinin Önemi Artıyor

Abone’den Müşteriye; Elektrik’te Müşteri Hizmetlerinin Önemi Artıyor

izlemek için resme tıklayınız

4. Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi’nde, Formalis tarafından tematik salonda düzenlenen “Müşteri Hizmetlerinde Yeni Paradigma: 4 Sektörden 4 Deneyim” adlı panelin konuşmacılarından biri de elektrik dağıtım sektörünün temsil eden SEDAŞ ICT Altyapı ve Operasyon Müdürü Hamdi Kemer oldu. Elektrik dağıtım şirketleri için müşteri deneyimi kavramının çok yeni olduğunu kaydeden Kemer, yeni sayılabilecek bir özelleştirme sürecini geçiren Elektrik dağıtım hizmetinde önce abone kavramında müşteri kavramına geçilmeye çalışıldığını kaydetti. Kemer müşteri memnuniyeti için neler yapılması gerektiğinin altını çizerek, müşteri memnuniyeti için saha iş gücü optimizasyonu, hizmet kalitesinde süreklilik, yüz yüze iletişimin önemi, callcenter ve yüz yüze iletişim arasında tekilleştirilmiş hizmet gibi konulara dikkat edilmesi gerektiğini vurguladı.