Yeni İçerikler
20 January 2018
HomeGenelAksigorta’nın yeni CRM sistemi ile müşteriler hem duygusal hem de sayısal olarak anlaşılabiliyor

Aksigorta’nın yeni CRM sistemi ile müşteriler hem duygusal hem de sayısal olarak anlaşılabiliyor

Yeni CRM sistemi ile müşteri ilişkilerinde daha görünür bir geleceğin başlangıcını yapan Aksigorta, bir yandan müşterilerini odağa taşırken diğer yandan bilgi teknoloji sistemlerini üst seviyelere çıkararak Aksigorta’yı geleceğe taşıyor.

Ürün odaklılıktan müşteri odaklı yapıya dönüşümü sağlayan yeni sistem, telefon numarası ya da IVR tuşlamalarından müşteriyi hızlıca tanıyarak o kişiye ait tüm bilgilere anında ulaşılmasını sağlıyor. Böylece müşterinin ihtiyacı olan destek, daha kolay ve hızlı bir şekilde verilebiliyor.

DAHA NET VE GÖRÜNÜR

Yeni sistem ile Aksigorta müşterilerine ait tüm bilgiler ve sahip olduğu ürünler bir arada görülebiliyor. Ayrıca müşterilerin fraud, karlılık, tahsilat ve açık şikayet kaydı durumu, Aksigorta yaşı gibi önemli bilgilere de ekranlardan hızlıca erişmek mümkün.

CRM’in zaman tüneli yapısı sayesinde müşterilerin ne zaman, hangi kanaldan, hangi konu ile ilgili iletişime geçtiğini kronolojik olarak izleyebilen sistem, müşterilerin duygu ve ihtiyaçlarını doğru anlayarak tüm noktalarda en iyi deneyimi yaşatma imkanı sunuyor.