Yeni İçerikler
19 November 2018
HomeAtamalarAlonet’in Yeni Genel Müdürü Kartal Tıknaz Oldu

Alonet’in Yeni Genel Müdürü Kartal Tıknaz Oldu

Alonet Bilgi Teknolojileri’nin, yeni yapılanması kapsamında Genel Müdür koltuğuna Kartal Tıknaz oturdu.

Alonet, 2012 yılından bu yana Sivas, İzmir ve İstanbul’daki operasyonlarındaki 1.000’den fazla çalışanıyla finans, telekom, kamu, perakende, enerji, e-ticaret sektörlerinde, müşteri deneyimi yönetimi, sosyal medya yönetimi, tahsilat, satış ve pazarlama, profesyonel çağrı merkezi bina yönetimi ve danışmanlık hizmetleri sunuyor. 2018 yılı içerisinde yeni bir yapılanma içerisine giren Alonet Bilgi Teknolojileri’nde buna paralel olarak olarak yönetime yeni  isimler dahil oldu. Çağrı merkezi sektöründeki uzun yıllardır sahip olduğu deneyim ile sektörün  çok iyi tanıdığı isimlerden biri olan Kartal Tıknaz Alonet’te Genel Müdür olarak göreve başladı.

Müşteri deneyimi ve iş süreçleri yönetimini sürdürmenin yanı sıra, ARGE alanında kendini geliştirerek teknolojik hizmetlerin altyapı sağlayıcısı haline gelmeyi hedefleyen Alonet Bilgi Teknolojileri A.Ş. bu süreci Tıknaz’ın yönetiminde sürdürecek.

Kartal TIKNAZ, Ege Üniversitesi’nde lisans eğitimini, Bahçeşehir Üniversitesinde İşletme MBA yüksek lisans eğitimini tamamlamıştır. 1999-2014 yılları arasında sırasıyla Müşteri Temsilciliği, Takım Liderliği, Birim Yöneticileri, Operasyon, İş Ortakları Yönetimi ve Müşteri Deneyimi Yönetimi Müdürlüğü gibi çeşitli pozisyonlarda görev almıştır. 2014’te Pronet Güvenlik Hizmetlerinde Satış Sonrası Hizmetlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı, 2015’te Alonet Bilgi Teknolojilerinde Operasyon Yönetimi Genel Müdür Yardımcılığı ve 2016 yılından itibaren Comdata Türkiye’de Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevlerini üstlenmiştir.