Yeni İçerikler
19 August 2018
HomeBeyaz EşyaArçelik’ten müşteri deneyimi için perakende akademisi

Arçelik’ten müşteri deneyimi için perakende akademisi

Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer, “Tüketicilerimiz bizimle temas kurdukları noktalarda kesintisiz ve kaliteli bir deneyim yaşamak istiyorlar. Perakende Akademisi sayesinde biz de mağazalarımız, internet sitemiz, çağrı merkezlerimiz ve yetkili servislerimiz ile paralel dilde bir perakende deneyimini hayata geçireceğiz” dedi.

Arçelik A.Ş. markalarının Türkiye satış noktalarındaki konumunu güçlendirmek, modern perakendecilik yaklaşımlarını ve uygulamalarını marka stratejilerine uygun aktarmak ve performans gelişiminin sürekliliğini sağlamak vizyonu ile ‘Arçelik Perakende Akademisi’ kuruldu.

Arçelik Perakende Akademisi, bugünün perakende dinamikleri doğrultusunda, müşteri sadakatini ve memnuniyetini artıracak deneyimleri yaşatmak için gerekli olan tüm öğrenme-gelişim içeriklerini yeni yöntem, araç ve kaynaklarla daha etkili şekilde bir çatı altında yönetme misyonu taşıyor.

Konuyla ilgili açıklama yapan Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer, “Tüketicilerimiz bizimle temas kurdukları noktalarda kesintisiz ve kaliteli bir deneyim yaşamak istiyorlar. Perakende Akademisi sayesinde biz de mağazalarımız, internet sitemiz, çağrı merkezlerimiz ve yetkili servislerimiz ile paralel dilde bir perakende deneyimini hayata geçireceğiz” dedi.

Hedef kitleye özel programlar 

Arçelik Perakende Akademisi’nin, perakende dönüşümü çerçevesinde, Arçelik ve marka değerlerine özel olarak tasarlandığını söyleyen Can Dinçer, katılımcıyı ve ihtiyacı merkeze alan, öğrenme hedeflerinin bilgi, beceri ve davranış olarak tanımlandığı ve ölçümlenebildiği eğitim içeriklerinin baz alındığını belirtti. Dinçer şöyle konuştu: “Arçelik Perakende Akademisi kapsamında her hedef kitle için davranış, finans, satış, işletme-mağaza yönetim becerileri ve teşhir standartları gibi, perakendecilik dinamikleri odağındaki eğitimleri içeren modüler sistemli sertifikalı gelişim programları yapılandırdık.”