Yeni İçerikler
20 November 2017
HomeÇağrı MerkeziAssistt, “Dünyanın En İyi Çağrı Merkezi” ödülünü aldı

Assistt, “Dünyanın En İyi Çağrı Merkezi” ödülünü aldı

Assistt, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli ödül organizasyonlarından Contact Center World Awards’ın  küresel finallerinde  3 altın ödüle layık görüldü. “En İyi Çağrı Merkezi”, “En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı” ve “En İyi Teknoloji İnovasyonu” dallarında 3 altın ödül kazanan Assistt, 200 üye ülkeden pek çok dünya devini geride bırakarak Türkiye adına önemli bir başarıya imza attı.

 

Kuruluşunun 10. yılında 20 ilde 27 lokasyonda hizmet veren ve yaklaşık 12 bin çalışanı bulunan Assistt, geçen yıl kazandığı dünya birinciliğini bu yıl da tekrarladı. Assistt, ayrıca Sağlık Bakanlığı ile gerçekleştirdiği Merkezi Hastane Randevu Sistemi (MHRS) projesi ile En İyi Dış kaynak İş Ortaklığı (Best Outsourcing Partnership) birincilik ödülünü ve elektrik dağıtım şirketlerine yönelik geliştirdiği anlık bilgilendirme hizmeti sağlayan TESLA inovasyon projesi ile de En İyi Teknoloji İnovasyonu (Best Technology Innovation) birincilik ödülünü kazandı.

Türkiye’nin gelişen ve lider rolü küresel düzeye taşındı

Ödüllerle ilgili bir açıklama yapan Assistt Genel Müdürü Cemil Yıldırım, “En kaliteli çağrı merkezi hizmetini, 365 gün 24 saat kesintisiz bir şekilde sağlıyoruz. Güçlü teknolojik altyapımız ve etkin insan kaynağı yönetimimizle, hizmet anlayışımızı geleneksel çağrı merkezi işlevlerinin ötesine taşıdık. Assistt’in artık küresel bir oyuncu olduğunu gösteren bu ödülleri, müşteri hizmetlerinin önemini kavramış, müşterilerimizle empati yapabilen çalışanlarımız sayesinde kazandık. Ödüllerimiz aynı zamanda Türkiye’nin gelişen ve lider rolünü küresel düzeye taşıması nedeniyle de bizde büyük gurur yarattı. Gösterdiğimiz bu başarıda emeği geçen tüm arkadaşlarımı tebrik ediyorum.” dedi.