Yeni İçerikler
23 September 2017
HomeCX TVBack Office Çözümlerinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi

Back Office Çözümlerinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi

izlemek için resme tıklayınız

Engin Utkan

Teleperformance Türkiye CEO

Back office aslında pek çok defa ön plana alınmayana gözden kaçan bir alan gibi görülüyor. Aslında bu alan, müşteri talebinin çeşitli sebeplerle ön ofiste çözülemediği veya daha sonra çözümünün yaratılıp müşteriye geri dönülmesi gerektiği süreçler söz konusu. Bunu daha ileriye götürmek için kritik başarı faktörlerini ortaya koymak, bunları raporlamak ve geliştirmek lazım. Burada dışkaynak tarafının da çok önemli rolü var. Dışkaynakla çalışmayı düşünen firmalar, kritik başarı faktörlerini koymak, doğru otomasyon ve raporlamayı muhakkak yerleştirmek zorundadır. Sonuç olarak bu hem verimliliğe hem de müşteri memnuniyetine dönüşüyor.