Yeni İçerikler
23 January 2018
HomeTelekomBrightstar’dan Müşteri İlişkilerine Yenilikçi Yaklaşımlar

Brightstar’dan Müşteri İlişkilerine Yenilikçi Yaklaşımlar

Müşteri ilişkileri üzerine yeni çözümler inşa edebilecek global vizyona, liderlik becerisine ve deneyimine sahip kişilerden global bir ekip kuran Brightstar, müşteri ile işlem bazlı bir ilişki yürütmek yerine, yenilikçi yaklaşımları beraberinde getiren bir çözüm modeli sunuyor.

Brightstar Türkiye İK birimi, kurum kültürünün en önemli değerlerinden biri olan “Ekibine İlham Ver” ilkesini yaşatmak ve pekiştirmek için Brightstar konseptini duyurdu. Müşteri ilişkileri üzerine yeni çözümler inşa edebilecek global vizyona, liderlik becerisine ve deneyimine sahip kişilerden global bir ekip kuran Brightstar, müşteri ile işlem bazlı bir ilişki yürütmek yerine, yenilikçi yaklaşımları beraberinde getiren bir çözüm modeli sunuyor.

Konsept kapsamında önemli aktiviteler gerçekleştiren şirket, etkileşim ve işbirliğini güçlendiren yaratıcı takım çalışmalarına ağırlık veriyor. Bu aktivitelerin en kapsamlısı olan ve Türkiye’de Yöneteam eğitim şirketi tarafından uygulanan “Simplicity”, yalnızca takım içinde değil aynı zamanda takımlararası işbirliğinin önemini ortaya çıkarıyor. Simplicity çalışması kapsamında, çalışanlardan kendilerine verilen talimatlar doğrultusunda kalaslar, toplar, saç tokaları, drenaj boruları, variller, elastik bantlar gibi farklı boyut ve nitelikteki malzemeleri kullanarak yaratıcı kurgular üretmeleri istendi. 20 takım halinde çalışan Brightstar ekibi, toplam 108 metrelik bir makineyi 150 dakika gibi kısa bir sürede kusursuz çalışacak şekilde kurmayı başardı.