Yeni İçerikler
23 May 2018
HomeDijital DönüşümBrisa, servis deneyimini zenginleştirdi

Brisa, servis deneyimini zenginleştirdi

Brisa, Otopratik ve Propratik servis noktalarında çalışanlara özel çevrimiçi destek sunmaya başladı. Otomotiv sektöründe Avrupa çevrimiçi teknik veri pazarının lideri olan HaynesPro B.V’nin geliştirdiği sistemle Otopratik ve Propratik servis noktalarında araç bakımı ve tamiri için mekanikerlere ve teknisyenlere anlık destek sağlanıyor.

Mekanikerler ve teknikerler,  çağrı merkezindeki tecrübeli teknik kadrodan yardım alabiliyor

İnovatif ve anlık hizmet sunan bakım ve tamir programının yanı sıra Brisa, Otopratik ve Propratik çalışanlarını kurduğu çağrı merkezi ile de destekliyor. Mekanikerler ve teknikerler, en iyi hizmeti en hızlı şekilde sunabilmek üzere çağrı merkezindeki tecrübeli teknik kadrodan yardım alabiliyor.

Hızlı ve kaliteli bir hizmet sunarak müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla servis noktalarında teknolojik altyapı geliştirmeleri konusunda önemli iş birlikleri gerçekleştirdiklerini belirten Brisa Perakendecilik Direktörü Oğuzhan Avdan, “Gerek HaynesPro B.V. ile yaptığımız anlaşma sonucu sunduğumuz HaynesPro WorkshopData™ programı, gerekse oluşturduğumuz profesyonel teknik çağrı merkezi hizmeti sayesinde Otopratik ve Propratik servis noktalarımızda mükemmel servis deneyimi sunmayı hedefliyoruz. Bu doğrultuda yenilikçi fikirler ve uygulamalarla tüm paydaşlarımıza değer sunmaya ve onların ‘ilk tercihi’ olmaya devam edeceğiz” dedi.

Brisa’nın hızlı ve güvenilir araç bakımı anlayışıyla oluşturduğu Otopratik mağazalar zinciri binek ve hafif ticari araçlar, Propratik mağazalar zinciri ise ticari araçlara ve ağır vasıtalara lastik, akü, yağ, fren, klima, elektrik, bakım gibi hizmetlerden oluşan kapsamlı bir servis paketi sunuyor.