Yeni İçerikler
23 January 2018
HomeÇağrı MerkeziCall Center Hotel, İzmir’de İkinci Çağrı Merkezi Oteli’ni Açtı

Call Center Hotel, İzmir’de İkinci Çağrı Merkezi Oteli’ni Açtı

Bu yatırım ile Call Center Hotel’in İzmir ve İstanbul kapasitesi, toplam 2100’e ulaştı.

Procat, Speechouse ve CCH CEO’su Tarkan Ersubaşı, İzmir’deki ikinci lokasyonun açılışı ile ilgili olarak yaptığı değerlendirmede, “2017’nin ilk yarısında Procat olarak güzel projelere imza attık. Bir yandan kendi ürün ve çözümlerimizi arttırırken, diğer yandan hizmet skalamıza yeni hizmetler ekleyerek daha da zenginleştirdik. İş süreçlerinde dış kaynak kullanımı (BPO – Business Process Outcourcing) hizmeti ile komple çağrı merkezi danışmanlığı yapıyoruz. Bu bakış açımızın meyvelerini alıyoruz, çağrı merkezi oteli konseptinin dünyadaki ilk temsilcisi olan CCH, büyümesini sürdürüyor.” dedi.