Yeni İçerikler
22 April 2018
HomeCX Club Nedir?

Hakkımızda…

 

CallCenter’dan Müşteri Deneyimine…

Pazarlama dehası John Grant yıllar önce yazdığı “The New Marketing Manifesto” isimli kitabında Amerika’da geleneklerin yavaş yavaş ortadan kaybolacağını ve yerini müşterileriyle duygusal bağ kuran marka deneyimlerinin dolduracağını öngörmüştü. Her ne kadar Türkiye gibi gelenek ve göreneklerine bağlı bir ülkede bu öngörünün gerçekleşmediğini düşünsek de gün geçtikçe dijitalleşen dünyada müşteri sadakatine giden yolda markaların hedef kitlelerinin dijital ayak izlerini takip etmeleri ve duygusal bağ kurmaları gerektiği gerçeği ortada duruyor.

Eskiden müşteri bir ürün veya hizmetle ilgili soru, görüş veya şikâyetini callcenter üzerinden aktarırken artık elindeki tüm sosyal medya kanallarını markadan cevap beklemeden kullanabiliyor. Ürün ve hizmetlerin sıradanlaştığı, teknoloji sayesinde tüketicilerin her konu hakkında bilgi sahibi olabildiği bir ortamda markaların rekabet avantajı sağlayabilmesinin tek yolu müşterilerine sunduğu deneyiminin farklılaşmasından geçiyor. Müşterilerinizin markanıza verdikleri toplam değeri maksimize etmek için tüm temas noktalarındaki tüm ilişkileri yönetme bilim ve sanatına Müşteri Deneyimi Yönetimi diyoruz.

Nice Medya olarak çağrı merkezi alanında edindiğimiz 10 yıllık yayıncılık deneyimiyle günün koşullarını dikkate alarak yeni bir blog açmaya karar verdik. Bankacılıktan, perakendeye, modadan, e-ticarete farklı birçok sektörde markaların müşteri deneyimi adına gerçekleştirdikleri çalışmaları size aktarmayı istiyoruz.

 

Müşteri deneyimini akıllıca yönetmeniz dileğiyle…