Yeni İçerikler
20 November 2017
HomeYayınlarDergiCX Mag Sayı:53

CX Mag Sayı:53

Çağrı merkezi sektörünün ilk ve tek yayın organı olarak 2007 yılında ilk sayısını okuyucuları ile buluşturan CALL CENTER MAGAZINE,

10.yılından itibaren sektörün gelişimine paralel olarak içeriğinin kapsamını müşteri deneyimine genişleterek, yayın hayatını CX MAG olarak devam ettiriyor.

İki ayda bir, 2.000 adet tirajlı olarak yayınlanan CX Mag, ilgili araştırma haberler, röportajlar, makaleler, özel haberler, faydalı ipuçları, sektörel müşteri deneyimi örnek çalışmaları, ilgili teknolojilere kadar geniş içeriğiyle okuyucularıyla buluşuyor.

DAĞITIM

a- “Sektör içi dağıtım” kanalı ile düzenli olarak sektör profesyonellerine ulaşıyor ve hem kendi aralarında hem de tedarikçileri ile sağlıklı bir iletişim kurmalarını sağlıyor.

b-“Sektör dışı dağıtım” kanalı ile de CX MAG sektörü mevcut ya da hedef müşterileri ile buluşturuyor.

c- ABONELİK yoluyla sektör profesyonelleri düzenli olarak işyerlerine ulaşan sayılarımız ile,  sektörleri ve rakiplerinin  çalışmaları hakkında bilgi sahibi olma imkanına sahip oluyor.

d- BAYİ SATIŞ kanalı ile Türkiye’nin en çok yayın takip edilen D&R, Remzi Kitabevi gibi önemli satış noktalarından dergiye ulaşılabiliyor.

Müşteri hizmetleri sektörü oyuncuları bu geniş dağıtım kanalı ile mevcut ya da potansiyel kurumsal müşterilerine ihtiyaç duydukları hizmetleri doğrudan ve doğru bir kanal ile sunma fırsatı yakalıyor.

Dergi Adı            : CX MAG

Ölçüsü                  : 21,5cm x 28cm

Dili                        : Turkish

Yayın Periyodu: 2 ayda 1

Dağıtım Adedi   : 2.000

Addres                   : Teyyareci Cemal Sok. No:30 D:4 Sisli/ISTANBUL

Ülke                         : Turkey

Tel                            : +90 212 343 45 24

Web                         :www.callcenter.com.tr / www.cxclub.com.tr

e-mail                     : info@nicemedya.com