Yeni İçerikler
20 November 2017
HomeÇağrı MerkeziDijital Dönüşümün İlk Çağrıda Çözüme Katkısı

Dijital Dönüşümün İlk Çağrıda Çözüme Katkısı

Tamer Gülce

Formalis Kurucu Ortak/Yönetici

İzlemek için yukarıdaki resme tıklayınız

 

 

 

 

 

 

Dijital dönüşüm bireylerden oluşan kurumların toplam zekasının yükseltilmesini sağlar. hem müşteri ilişkileri hem de satıştan sonraki tüm müşteri ilişkilerinde firmanın bir omnichannel yapıda olmasını gerçekleştirir.
sadece müşteri ilişkileri değil arka planda tüm iş süreçlerinin de otomasyonunu sağlar.
Dijital dönüşüm de bunun uygulamalarla desteklenmesi anlamına gelir. Dolayısıyla kurumların toplam zekasını yükseltmeye yarar.