Yeni İçerikler
19 August 2018
HomeCX TVDijital Müşteri Kimdir?

Dijital Müşteri Kimdir?

izlemek için yukarıdaki resme tıklayın

 

 

 

 

 

 

Dijital müşterilerin istekleri, kurumları daha innovatif çözümlere yöneltiyor.

Sor’un Yönetici Ortağı Oğuzhan Başeğmez, müşteri alışkanlıklarının detaylarına değinirken Y ve X

kuşağının sabırsızlığının göz önünde bulundurulması gerektiğini belirtiyor.

4. Müşteri Hizmetleri Zirvesi’nde “Dijital Müşteri Kimdir?”in cevabını vermeye çalışan Başeğmez,

yeni müşteri kuşağıyla ilgili iki konuya dikkat çekiyor. “Web-sitesi açılışında dahi 3 saniye maksimum

sabır süresi, tembellik ise bir diğer incelenmesi gereken başlık. Marka olarak kolay ulaşılabilir

olunması önemli ve ikna edilmesi zor bir kitle var karşımızda. Fakat ikna edildiğinde ise Zafer

markanın! Markadan beklentileri ise çok yüksek ve sadece telefon ile ilişki kurmak yeterli değil,

bunun için müşteri hizmetlerinde dijital dönüşüm önemini sergiliyor. Marka olarak kolay ulaşılmanın

ve mutlaka karşısında muhattap bulmayı bekliyor. Kurulan bu iletişimin ise kalitesinin iyi ve samimi

olması ise değerini her zaman koruyacak.”