Yeni İçerikler
19 November 2018
Home9. BÇM Zirvesi

9. BÇM Zirvesi


Event Details


Nice Medya tarafından 8 yıldır düzenlenen ve banka çağrı merkezlerinin 7 farklı seviyeden yöneticilerini ayrı toplantılarda buluşturan BÇM Zirvesi (Banka Çağrı Merkezleri Zirvesi) son edisyonunda 18 bankadan yaklaşık 130 kişiyi ağırladı.

Zirve’nin banka çağrı merkezi müdür ve yöneticilerini ağırladığı ikinci ayağı ise Sait Halim Paşa Yalısı’nda gerçekleştirildi.

Eğitim ve Kalite bölümü yöneticileri Destek Ekipler toplantısında,

Raporlama Yöneticileri Raporlama toplantısında,

Gelen ve giden çağrı takım liderleri Takım Liderleri toplantısında,

Şikayet Yönetimi bölümü yöneticileri Şikayet Yönetimi toplantısında,

IT ve İş Geliştirme yöneticilerini  Teknik Ekipler toplantısında,

Tahsilat ekipleri yöneticilerini Collection toplantısında

olmak üzere 6 farklı salonda kendi aralarında eş zamanlı olarak bir araya geldiler, konuştular, paylaştılar.

MODERASYON; Her bir toplantı, yine katılımcılarından birinin moderasyonunda önceden belirlenmiş gündem konularıyla gerçekleşti. Hiçbir şekilde kayıt alınmayan ve katılımcılar haricinde giriş yapılamayan salonlar, verimli bilgi paylaşımlarına sahne oldu.

BÇM Zirvesi’nde şu bankalar  bir araya geldi;

AKBANK,

AKTİFBANK,

ALBARAKA,

DENİZBANK,

FİNANSBANK,

GARANTİ BANKASI,

HALKBANK,

İŞ BANKASI,

KUVEYT TÜRK,

ODEABANK,

TEB,

TÜRKİYE FİNANS,

VAKIFBANK,

YAPI KREDİ,

ZİRAAT BANKASI,

HSBC,

ICBC,

ABANK

8. BÇM Zirvesi’nin bu yıl Teknik Ekipler ve Destek Ekipler Toplantılarının sponsoru Sistaş, Collection toplantısı sponsoru Turkcell Global Bilgi, Şikayet Yönetimi toplantısı sponsoru Mi4biz’in destekleri ile gerçekleşti.

Zirve bu yıl bir yenilik gerçekleştirdi ve toplantıların sonunda Mesut Süre ve İlker Gümüşoluk’u iş yaşamına uygun içeriğe sahip olan, şirkette stand up show ile ağırladı. Katılımcıların günün yorgunluğunun ardından kahkahalarla buluştuğu show, toplantıların sonunda keyifli bir nokta oldu.

Share