Yeni İçerikler
19 October 2018
HomeÇağrı MerkeziFLORMAR, ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİNDE COMDATA GROUP TÜRKİYE’Yİ SEÇTİ

FLORMAR, ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİNDE COMDATA GROUP TÜRKİYE’Yİ SEÇTİ

Dış kaynak hizmetleri (BPO) sektörünün dünya genelindeki en önemli çözüm ortaklarından Comdata Group, Türkiye’deki operasyonlarında müşteri portföyünü genişletmeyi sürdürüyor. Türkiye’deki faaliyetlerini “Comdata Group Türkiye” markası ile sürdüren Grup, önemli bir işbirliğine imza attı.  Flormar’ın müşteri çağrıları artık Comdata Group Türkiye tarafından yönetilecek.

 

Dış kaynak hizmetleri (BPO) sektörünün dünya genelinde en önemli çözüm ortaklarından İtalya merkezli Comdata Group, bugün 43.000 çalışanı ile 16 ülkede 550’nin üzerinde önemli kurumsal markaya hizmet veriyor. Türkiye’de 6 ilde, 7 lokasyonda faaliyetlerini sürdüren Grup, müşteri portföyünü genişletmeyi sürdürüyor. Comdata Group Türkiye, kozmetik sektörünün değerli markalarından Flormar ile işbirliğine adım attı. İş birliği kapsamında Comdata Group Türkiye, Flormar’ın gelen çağrılarını Samsun lokasyonundan yönetecek.

 

Samsun’da projeye özel olarak kurulacak ekiple birlikte, Flormar’ın müşteri hizmetleri, etik hattı, kampüs hattı ve mağazaların teknik destek çağrılarına cevap verilecek.

 

Müşteri Deneyiminde Markalarımızın Uzun Vadeli İş Ortağıyız!

 

Comdata Group Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Yasin Uslu, “Flormar ile yaptığımız işbirliği, şirketimiz açısından çok değerli. Böyle önemli bir marka ile çalışmaya başlayacak olmamız hem bizi hem de görev alacak ekibimizi gururlandırıyor. Farklı sektörlerde 85’in üzerinde markanın çözüm ortağıyız. Kozmetik sektöründe deneyimimizi artırarak, müşterimiz için de fark yaratmak arzusundayız. Önümüzdeki dönemde bu işbirliğinin başarılı olması en büyük hedefimiz ”dedi.