Yeni İçerikler
15 August 2018
HomeAnalizGerçek zamanlı müşteriye özel içerik gösterimi

Gerçek zamanlı müşteriye özel içerik gösterimi

Veri analitiği alanında lider olan ve geçtiğimiz sene 40. yılını geride bırakan SAS, 2016 yılında dünya çapındaki iş birlikleri kapsamında 3,2 milyar dolar gelir elde etti.

Bankacılık, perakende, sigorta, telekom, otomotiv, sağlık sektörleri başta olmak üzere doğru veriye ulaşılıp bu verinin anlamlandırılması kapsamında ürün/hizmet geliştirmeden üretim ve pazarlamaya kadar bir çok süreçte stratejik ve hedef odaklı hamleler yapılabilmesini sağlayan SAS çözümleri hakkında Türkiye Ülke Müdürü Hakan Erdemli; “2016 ülkemiz ekonomisi için zor bir yıl oldu. Ancak firmaların analitik alanında yaptıkları yatırımlara devam etmeleri bizim için son derece memnuniyet verici oldu” dedi.

Bugün pekçok çözümün, online alışveriş yapan müşterilerin davranışlarına göre segmentasyon yaparak müşteriye uygun içerik gösterilmesini sağladığına değinen Erdemli, “SAS bunu gerçek zamanlı yapıyor. Yani tarihsel veriyi de kullanıyor ve markanın müşteriyi tanıyıp ona uygun teklifler götürmesini sağlıyor. Gerçek zamanlı olarak müşteri hareketleri takip edilebildiği için bu tekliflerin de gerçek zamanlı olarak gerektiğinde değişmesine olanak tanıyor” şeklinde konuştu.

Kişisel Verilerin Korunması Kanunu 2017’de Öncelikler Arasında

Erdemli, kişisel verilerin korunması kanunu kapsamında yapılacak çalışmaların 2017’nin öncelikli konuları arasında olduğunu, gerekli aksiyonların alınmaması durumunda milyon liralık cezalar ve hapis cezası gibi yaptırımlarla karşılaşılabileceğini belirtti. Verinin 40 yıldır ana işleri olduğunu söyleyen Erdemli, koruma yaşam döngüsünün kritik beş aşamasının tamamı için yazılım sunduklarına ve çok sayıda firmayla bu alanda çalışmalarını başlattıklarına dikkat çekti.