Yeni İçerikler
19 August 2018
HomeCX TVKişiselleştirilmiş müşteri deneyimi

Kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi

Oytun Çalapöver ZOMATO Orta ve Doğu Avrupa Bölge Direktörü

Dijital kaynakları kullanarak kişisel deneyimi geliştirmek, müşteriyi çok iyi anlamaktan geçiyor.

Zomato olarak bizim çok büyük bir datamız var ve çok sayıda kullanıcımız var. Bunların her biri ile kişisel deneyimi sağlamak çok kolay değil. Dolayısıyla biz doğru bir segmentasyona gidiyoruz.
Bu segmentlerle doğru bir iletişim kurarak, ürünlerimizi ve sunduğumuz değerleri pazarlama imkanı yaratıyoruz.
Bunları yaparken de sosyal ve kültürel özellikler, demografik yapı gibi bazı ortak noktaları kullanıyoruz ki elimizde mümkün olduğunca az ama kişileri mümkün olduğunca iyi tanımlayacak segmentlerimiz olsun ve onlara doğru pazarlama stratejileri geliştirebilelim diye.