Yeni İçerikler
22 April 2018
HomeKitap

teknoloji-rehberiTÜRKİYE ÇAĞRI MERKEZİ TEKNOLOJİ REHBERİ

 

Her geçen gün büyümesini sürdüren, yarattığı istihdam ve Anadolu’ya yatırımları ile adından çokça söz ettiren çağrı merkezi sektörü için “teknoloji” en önemli bileşenlerden biridir.

 

Nice Yayıncılık tarafından hazırlanan ve tüm çağrı merkezi teknolojilerinin bir arada bulunabileceği tek eser olan Türkiye Çağrı Merkezi Teknoloji Rehberi, 2. ve genişletişmiş baskısında sektörün teknoloji tedarikçisi her firmasından ürün bilgilerini derledi.

 

Türkiye Çağrı Merkezi Teknoloji Rehberi, çağrı merkezi kurmak veya varolan çağrı merkezi altyapısını geliştirmek isteyen her ölçekteki firmanın ihtiyaç duyacağı tüm teknolojileri içinde barındırıyor.

 

 

 

Sayfa Sayısı: 184

Baskı Yılı: 2014

Dili: Türkçe
Yayınevi: Nice

 

 

 

Call Center Kitaplığı Hakkında

Yıllardır, süreli ve online yayınlarıyla sektörün büyüme sürecinde yanında olan, çağrı merkezi hizmetini tanıtan platformları oluşturan Nice Medya, bugüne kadar eksik olan başvuru kaynakları ihtiyacını tamamlamak adına 5 yıl önce Call Center Kitaplığı’nı oluşturdu.

Call Center Kitaplığı, 4. Kitabı olan Türkiye Çağrı Merkezi Teknoloji Rehberi  ile çağrı merkezi sektörü için kaynak eserler üretmeye devam ediyor.

Call Center Kitaplığı Nice Medya’nın Call Center sektörüne armağanıdır.

 

 


 

disikaynak-rehberi

TÜRKİYE DIŞKAYNAK ÇAĞRI MERKEZLERİ REHBERİ 2014

(OUTSOURCING)

 

Son yıllarda sıkça söz etmeye başladığımız çağrı merkezi pazarındaki büyüme dışkaynak çalışmalarda ağırlıklı olarak kendini gösterdi.

Kurumların çağrı merkezinin gerekliliğine olan bilinci artarken bir yandan çağrı merkezi hizmetinin profesyonel eller tarafından yürütülmesi daha çok tercih edilen bir yöntem oldu. Bugün kamu kurumlarından KOBİ’lere kadar olan geniş yelpazede bir müşteri grubu dışkaynak çağrı merkezleri ile çalışma tercihi yapıyor.

Ancak çağrı merkezi hizmeti oldukça kompleks ve her sektör için de farklılıklar gösteren bir iş. Bu durum tercih yapacak firmaların aklında birçok soru işareti oluşmasına neden oluyor.

 

  • Kiminle çalışmalıyız?
  • Hangi görevlere sahip bir çağrı merkezimiz olmalı?
  • Dışkaynak çağrı merkezinden neler istemeliyiz?
  • Çalışacağımız outsource çağrı merkezini nasıl yöneteceğiz?

 

İşte bu sorulara yanıt arayanlar için Nice Yayıncılık,  5 yıldır Call Center Kitaplığı çatısı altında sektör için hazırladığı kaynak eserlere bir yenisini daha ekleyerek, 5. Kitabı olan TÜRKİYE DIŞKAYNAK ÇAĞRI MERKEZLERİ REHBERİ 2014’ü hazırladı.

Kitapta, outsourcing çalışma yöntemlerini içeren yukarıdaki soruların cevaplarına ek olarak; bu pazarda faaliyet gösteren belli başlı çağrı merkezleri de gerekli tüm bilgileri ile bir arada bulunuyor.

Diğer yandan kitabın son bölümünde bulunan, İstatistikler ve Veriler başlığı da; sektörün büyüklüğünü, işlerliğini, coğrafî ve hizmet verdiği sektörler açısından dağılımını derleyerek, yapısını kuşbakışı ile görmenizi sağlıyor.

 

Sayfa Sayısı: 84

Baskı Yılı: 2014

 

Barkod: 978-605-88135-4-0

 

Ebat: 16×23,5

 

Dili: Türkçe
Yayınevi: Nice Yayıncılık