Yeni İçerikler
15 August 2018
HomeHazır GiyimMağazada Müşteri Deneyimi İçin Yeni Nesil Çözümler

Mağazada Müşteri Deneyimi İçin Yeni Nesil Çözümler

Sensormatic’in sunduğu Yeni Nesil Kişi Sayma Çözümü Aurora ile mağaza trafiği, satışa dönüş oranları, müşteri ve personel trafiği ayrımı, müşteri etkileşimi, reyon ve vitrin verimliliği gibi farklı alanları tek bir platform ile ölçün ve yönetin.

Aurora, geleneksel trafik ölçümü ve satışa dönüşün ötesinde, perakendecilere alışveriş deneyimini zenginleştirme fırsatı sunuyor. Perakendenin geleceği için tasarlanmış bütünleşik teknolojisi ile Aurora; mağazanızın dışından girişine, reyondan müşterinin mobil cihazına kadar, tüm trafiği sektördeki en yüksek doğruluk oranı ile ölçümlüyor. Bu veriler ışığında personel optimizasyonu, kampanya yönetimi, zincir mağaza yönetimi gibi farklı konularda iyileştirme sağlanmasına olanak tanıyor.

Müşteri trafiğini ve satışa dönüşü artırın

Yeni nesil kişi sayma sistemi Aurora, veri toplamak ve ölçmek için mağaza içinde ek bir sunucuya gerek duymuyor. Endüstri standardının üzerinde bir doğruluk oranı ile ölçülen trafik verileri, satış verileri ile entegre ediliyor ve bu sayede yoğun trafiğe sahip günleri, saatleri, personel sayısı ve satış rakamları ile birlikte analiz ederek, satışa dönüş oranının artırılması için aksiyon almaya olanak sağlıyor.

Trafik ölçümünü Müşteri ve Personel ayırımı ile gerçekleştirin

Aurora ile mağaza personelinin yarattığı trafik verileri, müşterilerin trafiğinden ayrılabiliyor. Bu önemli özellik sayesinde personel verileri müşterilerin mağaza ziyaretlerini ve etkileşimlerini etkilemiyor ve analizler ayrıştırılmış gerçek veriler üzerinden yapılabiliyor. Elde edilen veriler ile personel performans yönetimi de yapılabiliyor.

Müşteriniz ile etkileşiminizi artırın

Aurora’nın BLE (Bluetooth Low Energy) beacon algılama özelliği, müşteriler ile etkileşimi artırmak için sayısız imkan sunuyor. Ayrıca bir beacon uygulaması kullanmaya gerek kalmadan, müşteriler ile mobil cihazları üzerinden mağaza içinde iletişim kurulabiliyor ve kişiye özel kampanyalar düzenlenerek pazarlama aktivitelerinin verimi artırılabiliyor.

Müşterilerinizin davranışlarını daha iyi anlayın

Aurora’nın wi-fi algılama özelliği ile müşteriler, mobil cihazlarından takip edilerek geleneksel trafik ölçümlemesinin ötesine geçiliyor. Bu uygulama ile ziyaret süresi, ziyaret sıklığı, eski/yeni müşteri olup olmadığı da ölçümlenebiliyor.

Başarılı kampanyalar için stratejik aktif satış bilgisini kullanın

Aurora Platformundan elde edilen verilerle yapılan analizler sonucunda vitrin düzenlemelerinin hangisinin dikkat yönetimi açısından daha etkili olduğunu anlamak, kampanya günlerinde mağaza içinde geçirilen süreye göre kampanya değerlendirmesi yapmak mümkün. Aynı zamanda yapılan kampanyaların, ziyaretçi sayılarına ve satış oranlarına etkisini görmeyi sağlayan sistem, satış ve pazarlama departmanları için aktif satışı izlemeyi kolaylaştırıyor. Bu sayede yeni kampanyaları düzenlemede ve stratejik kararlar almada önemli ipuçları veriyor.

Mağazalarınızı zincir bazında kontrol edin

Yeni nesil kişi sayma sensörü Aurora, zincir mağazalar genelinde müşteri davranışlarını ve trafiğini analiz etmeye olanak tanıyor.

Personel vardiyalarını ihtiyacınıza göre yönetin

Sistem, gün ve saat bazlı olarak yaptığı yoğunluk analizleri ile mağazaların özel günlerde, hafta içi ve hafta sonlarında, personel çalışma gün ve saatlerinin düzenlenmesine, haftalık/yıllık izinlerinin ayarlanmasına da yardımcı oluyor. Müşteri yoğunluğunun yüksek olduğu saatlerde, diğer mağazalardan personel kaydırarak operasyonel verimlilik artırılıyor.

Yalnızca rakamlarla değil canlı görüntülerle göre aksiyon alın

Sistemde bulunan kameralar yalnızca kişi saymıyor, aynı zamanda görüntü elde edilmesine de olanak tanıyor. Aurora ile canlı görüntüler HD kalitesinde izlenebiliyor ya da 30 güne kadar kayıtlı videolara erişim sağlanabiliyor. Micro SD hafıza kartları ile kayıt sürelerini uzatmak da mümkün.

Mağaza açma-kapama, kira belirlemede karşılaştırmalı veri

Kişi sayma sistemleri ile mağazanın bulunduğu cadde ya da alışveriş merkezinin çekim gücünü ve mağazaya giren müşteri sayısının satışa dönüşme oranını ölçerek mağaza ve lokasyon verimliliği konusunda net veriler elde edilebiliyor. Yöneticiler bu veriler sayesinde, mağaza açma ya da kapatma, kira belirleme gibi stratejik konularda veriye dayalı kararlar alıyor.