Yeni İçerikler
20 January 2018
HomeMÜŞTERİ HİZMETLERİ ZİRVESİMÜŞTERİ HİZMETLERİ ve DENEYİMİ ZİRVESİ

MÜŞTERİ HİZMETLERİ ve DENEYİMİ ZİRVESİ

Nice Medya tarafından 5 yıldır organize edilen Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi, Türkiye’nin müşteri hizmetleri alanındaki müşteri deneyimini konu alan ilk ve tek etkinliğidir. 

5. MÜŞTERİ HİZMETLERİ ve DENEYİMİ ZİRVESİ

3 MAYIS 2017   Hilton Bosphorus Elmadağ İstanbul

Tema; Müşteri Deneyiminde Dijital Dönüşüme Devam

www.musterihizmetlerizirvesi.com.tr

Zirve Hakkında

Müşteri Hizmetleri 4.0 ve Sektöre Dair Yenilikçi Yaklaşımlar

Bu yıl 600’ün üzerinde kişinin katılımıyla  5.si düzenlenen “Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi”de son günlerin en sıcak tartışma konusu olan Endüstri 4.0 kavramının müşteri hizmetleri alanındaki yansımaları ve sektördeki yenilikçi yaklaşımlar tartışıldı. Zirvede markalar kişiselleşirilmiş müşteri deneyimi yaratmanın önemini, dijital müşteriyi dijital ölçümlemenin gerekliliğini ve müşteri deneyimine yenilikçi yaklaşımlarını sergiledi.

5. Müşteri Hizmetleri Zirvesi’ni izlemek için tıklayınız

 

Zirve sırasınca gerçekleştirilen videoları ise CX TV’den izleyebilirsiniz.

www.musterihizmetlerizirvesi.com.tr