Yeni İçerikler
23 January 2018
HomeBanka“Sesle Yönlendirme” uygulaması, sektörde ilk kez Garanti Emeklilik’te

“Sesle Yönlendirme” uygulaması, sektörde ilk kez Garanti Emeklilik’te

Sektöründe bir ilk olma özelliği taşıyan “Sesle Yönlendirme” (Call Steering) uygulamasını hizmete alan Garanti Emeklilik Çağrı Merkezi, müşterilerine yeni bir teknolojik hizmet sağlıyor.

 

Müşterilerinin hayatlarında değer yaratacak çalışmalara imza atarak farklılaşma hedefinde olan Garanti Emeklilik, çağrı merkezi alanında da bu hedef doğrultusunda çalışmalarını sürdürüyor. Emeklilik ve hayat sektöründe bir ilk olma özelliği taşıyan “Sesle Yönlendirme” (Call Steering) uygulamasını hizmete alan kurum, müşterilerine herhangi bir tuşlama yapmadan, sadece konuşarak istedikleri adıma yönlenebilme, müşteri temsilcisine bağlanmaksızın bilgi alma ve işlemlerini gerçekleştirme imkanı sağlıyor.

 

“Sesle Yönlendirme” sayesinde Garanti Emeklilik müşterileri artık herhangi bir tuşa basmadan yalnızca yapmak istedikleri işlemi söyleyerek hızlı ve hatasız hizmet alabiliyorken, eski nesil tuşlamalı menünün neden olabileceği zaman kaybının da önüne geçilmiş oluyor. Ses teknolojileri alanında faaliyet gösteren teknoloji şirketi Sestek ile birlikte geliştirilen sistem, standartların üzerinde bir başarı sağlarken, kısa sürede %98 doğru tanıma ve %93 doğru yönlendirme oranlarına ulaşmış durumda.

 

“Çağrı merkezi alanındaki yenilikçi yaklaşımlarımız ile sektörümüzde öne çıkıyoruz”

 

Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Garanti Emeklilik Genel Müdür Yardımcısı K. Çağlayan Bakaçhan şunları söyledi; “Müşteri memnuniyetini tüm faaliyetlerinin kalbine yerleştiren ve müşterilerinin her zaman yanlarında olmayı amaçlayan bir şirket olarak müşterilerimizin hizmetlerimizden daha hızlı ve etkin bir şekilde yararlanmasını hedefliyor; bu yönde yenilikçi çalışmalarımızı sürdürüyoruz. 444 0 336 numaralı çağrı merkezimizi arayan müşterilerimiz artık menü adımlarının hepsini dinlemek durumunda kalmayacak, menüler arasında dolaşırken kaybolmayacak. Sektörümüzde bir ilk olan bu uygulamanın müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştıracağını düşünüyoruz. Biz de bu yöndeki yatırımlarımıza devam edecek, hizmet kalitemizi sürekli artırmak için çalışacağız.”