Yeni İçerikler
15 August 2018
HomeBeyaz EşyaTeknosa müşterisinin ihtiyacını dinledi, reklamını ona göre yaptı

Teknosa müşterisinin ihtiyacını dinledi, reklamını ona göre yaptı

Teknosa, “Durum Buysa, Teknosa” sloganlı yeni reklam kampanyasını başlattı. Bütün dijital mecralarda kamuoyuna açık olarak paylaşılan 226 bin adet datayı ‘sosyal dinleme’ tekniği ile araştıran Teknosa’nın yeni reklam kampanyasında, bu araştırmadan edindiği ‘Teknoloji tüketicisi ne yaşıyor, ne istiyor?’ sorularının yanıtları yer alıyor.

Telefon, bilgisayar ve TV’den oluşan 3 ana kategoride gerçekleştirilen araştırmanın ortaya koyduğu veriler ışığında, tüketicilerin teknoloji yenileme ihtiyaçlarını ve teknoloji alışverişine sebep olan durumları tespit eden Teknosa, bu durumlardan eğlenceli hikayeler yaratarak, 3 yeni reklam filmi hazırladı. Filmler, günlük hayatta hemen hemen hepimizin başına gelen komik olayları merkezine alarak, yaşanan ihtiyaç durumlarını özetliyor ve Teknosa’yı adresliyor.

 

Ali Atay, ilk defa bir reklam filmini seslendirdi

Çekimleri üç gün süren filmlerin yönetmen koltuğunda Can Pehlivanlı oturuyor. Dış sesler ise daha önce hiçbir markanın sesi olarak duymadığımız, benzersiz tonlamalarıyla Ali Atay’a ait.

Tombul parmağı yüzünden yanlışlıkla eski kız arkadaşının yeni sevgilisiyle fotoğrafını beğenen acılı aşık, televizyon ekranının küçüklüğüne aldırmadan takımını destekleyen fanatik arkadaş grubu ve bilgisayarının dayanılmaz yavaşlığı sonrası kendine origami gibi hobiler edinenlerin bulunduğu reklam filmleriyle başlayan kampanyanın dijital yansımalarla devam etmesi planlanıyor.

Reklamın farklı versiyonlarını izlemek için;