Yeni İçerikler
19 November 2018
HomeÇağrı MerkeziAssisTT’e, “Büyük Ölçekli Dışkaynak Çağrı Merkezi” dünya birinciliği

AssisTT’e, “Büyük Ölçekli Dışkaynak Çağrı Merkezi” dünya birinciliği

Türk Telekom’un çağrı merkezi şirketi AssisTT, sektörün uluslararası alanda en prestijli organizasyonları arasında yer alan “Contact Center World”de, “Büyük Ölçekli Dış Kaynak Çağrı Merkezi” kategorisinde dünya birincisi oldu.

Türk Telekom iştiraki AssisTT, dünyada çağrı merkezi sektörünün en nitelikli ödül organizasyonlarından Contact Center World yarışmasında , “Büyük Ölçekli Dış Kaynak Çağrı Merkezi” kategorisinde birinci. Las Vegas’ta yapılan ve 50’den fazla ülkeden yaklaşık 1600 projenin yarıştığı organizasyonda AssisTT’in bilgi teknolojileri altyapısı, esnek müşteri hizmetleri ve yenilikçi İK uygulamaları ödülü almasında etkin rol oynadı.

Küresel çapta değerlendirme yapılıyor

Contact Center World yarışmasının öncelikle Amerika, Asya-Pasifik ve EMEA bölgelerinde bölge finalleri düzenleniyor. Bölgelerde birinci olan şirketler sonraki aşamada küresel çapta değerlendirmeye tabi tutularak her kategoride dünyanın en iyi şirketleri belirleniyor. AssisTT, haziran ayında yapılan EMEA bölge finallerinde, “En İyi Teknoloji İnovasyonu” kategorisinde ikinci, “En İyi İşe Alım Kampanyası” kategorisinde üçüncü olmuş ve “Büyük Ölçekli En İyi Çağrı Merkezi” kategorisindeki birinciliğiyle, dünya finallerinde yarışmaya hak kazanmıştı.