Yeni İçerikler
15 November 2019
HomeBÇM ZİRVESİ11. BÇM Zirvesi

11. BÇM Zirvesi

Bu yıl 11. kez banka çağrı merkezi yöneticilerini buluşturan BÇM Zirvesi, Türkiye’nin başlıca 20 bankasına evsahipliği yapıyor. Farklı birim ve pozisyonlardan 150’den fazla yönetici her yıl U masa etrafında buluşuyor.

Bu yıl da bankaların, Destek Ekipler, Şikayet Yönetimi, Collection, IT, Çağrı Merkezi Yöneticileri ve Takım Liderleri 3 Ekim’de kendi gündemlerinde bir araya gelecek.

Çağrı merkezi yöneticileri ve dijital birim yöneticileri de 9 Ekim’de buluşacak.

9 Ekim’de yöneticiler aşağıdaki dopdolu ve sıcak gündemi yakalayan program ile bir araya geliyor.

14.00 – 14.15 Nice Medya Hoşgeldiniz

14.15- 14.45 Müşteri Deneyimi Ekseninde Bankacılık Sektörü – Yeni Dinamikler

Turkcell Global Bilgi İş Geliştirme ve Satış Müdürü Hande Zop ve Akademisyen Doç. Dr. Y. Can Erdem

14.45 – 15.15 Bankacılıkta Yapay Zeka ile Şikayet Yönetimi ve Müşteri Memnuniyet Çözümleri

Sestek ve YapıKredi Ortak Sunumu

15.15 – 15:35 Dijital Dünyada Ses Analitiği ve Tahsilat

Garanti BBVA Tahsilat Analitiği Yöneticisi Burak Dönmez – NICE 3-D Bilişim Teknolojileri Danışmanlık Müdürü Bilgin Uğurlu

15.35 – 16.00 KAHVE MOLASI

16.00 – 16:20 Çağrı Merkezlerinde Yapay Zekanın Kullanım Alanları ve Avantajları

Sistaş Genel Müdür Yardımcısı Kerem Çadırcı

16.20 – 16.40 Müşteri Analitiğinde İnovasyonlar ve Efektif Bilgi Yönetimi 

Barış Özdemir Verint Ülke Müdürü- Verint Müşteri Çözümleri Müdürü Kubilay Yalkın

16.40 – 17:20 Panel – Yeni Bilgi Sistemleri Tebliği’ne Banka Çağrı Merkezleri Nasıl Hazırlanıyor?

Moderatör: Esra Turhan / Denizbank

Panelistler: Selda Aydın /Ziraat Bankası

Akın Adıyaman / Odeabank