Yeni İçerikler
19 May 2019
HomeMüşteri MemnuniyetiAccor’un sadakat programı ALL, Paris Saint-Germain’in sponsoru oldu

Accor’un sadakat programı ALL, Paris Saint-Germain’in sponsoru oldu

Bünyesindeki 36 marka ile dünyanın lider otel zinciri Accor Grubu’nun yeni yaşam tarzı sadakat programı ALL (Accor Live Limitless), Avrupa’nın en büyük futbol kulüplerinden biri olan Neymarlı Paris Saint-Germain’in partneri ve forma sponsoru oldu.

Fransa merkezli dünyanın önde gelen otel zinciri Accor Grubu, Avrupa’nın en köklü kulüplerinden birisi olan ve 2017 yılında dünya yıldızı Neymar’ı kadrosuna katarak, spor kamuoyunun dikkatini üzerine çeken Paris Saint-Germain, ile dev bir iş birliğine imza attı.

Accor’un yeni yaşam tarzı sadakat platformu, ALL (Accor Live Limitless), 2019-2020 sezonundan itibaren, Paris Saint-Germain Kulübü’nün ana partneri ve resmi forma sponsoru oldu. Konaklama sektörünün küresel ve öncü lideri olan Accor Grubu ile dünyanın en hızlı büyüyen futbol kulübü Paris Saint-Germain’i bir araya getirecek bu ortaklık; Accor’un küresel bazda 265 milyon misafiri, ile dünya genelinde Paris Saint-Germain’i ve oyuncularını sosyal medyada takip eden 395 milyon taraftarını da aynı amaç etrafında birleştirecek.

Hayatta bir kez yaşanacak deneyim sunuyor

Bu işbirliği sayesinde her iki marka da, bağlılığı kuvvetlendirmek için misafirlerine ve taraftarlarına, dünyanın her yerinde yenilikçi girişimler sunarken, destekçilere ve ortaklara da esin kaynağı olacak. Paris Saint-Germain’in artan popülaritesi ve futbol alanındaki başarıları, ALL’in mevcut ve gelecekteki üyeleri için “hayatta bir kez” deneyimleri sunmayı hedefleyen Accor’un yeni sadakat programını ile tam anlamıyla örtüşüyor.

ALL, Raffles, Fairmont, Sofitel, Rixos, SLS, Mondrian, Banyan Tree, Pullman, Swissotel, Novotel, Ibis, Mercure , Movenpick.. gibi 36 dünya markası, 4,800 otel dahil olmak üzere, Accor’un tüm ekosistemi boyunca ödülleri, hizmetleri ve deneyimleri entegre eden sadakat deneyimi sunmayı hedefliyor.