Cx Club

Global Bilgi internet sitesi yenilendi

Çağrı Merkezi

Türkiye’nin müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi, müşterilerine sunduğu geniş hizmet yelpazesini yenilediği web sitesinde sergiliyor, aynı zamanda iş başvurularını da uçtan uca dijitalleştirdiği internet sitesinden alıyor. Yurt içinde ve yurt dışındaki 25 deneyim merkezinde 15 bin çalışanıyla müşterilerine hizmet veren sektörünün öncüsü Turkcell Global Bilgi, ‘

Türkiye’nin müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi, müşterilerine sunduğu geniş hizmet yelpazesini yenilediği web sitesinde sergiliyor, aynı zamanda iş başvurularını da uçtan uca dijitalleştirdiği internet sitesinden alıyor.

Yurt içinde ve yurt dışındaki 25 deneyim merkezinde 15 bin çalışanıyla müşterilerine hizmet veren sektörünün öncüsü Turkcell Global Bilgi, ‘www.globalbilgi.com.tr’ web sitesini yeniledi.


Genişleyen hizmet yelpazesinin daha iyi sergilendiği siteye eklenen ‘Kariyer’ butonuyla firmanın İnsan Kaynakları sitesine de ulaşmak mümkün.


Siteyi ziyaret edenler, Turkcell Global Bilgi’deki hayata, İnsan Kaynakları uygulamalarına, işe alım süreçlerine ve kariyer fırsatlarına ilişkin son bilgilere hızla ve kolayca ulaşabiliyor. Sitede ‘Global Bilgili Olmak’ bölümünde ise çalışanların paylaşımlarına yer veriliyor.


Zafer Çavdar: Amacımız uçtan uca dijitalleşme

Turkcell Global Bilgi İnsan Kaynaklarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Zafer Çavdar, çalışanlarına ve adaylarına eşsiz bir dijital deneyim yaşatma vizyonu için, canlı yayın ile toplantıların yapıldığı, duyuru paylaşımlarının ve tüm İK süreçlerinin mobil telefon ve web üzerinden yönetildiği “Globalim” dijital deneyim platformunu yakın bir zamanda hayata geçirdiklerini söyledi.


Son dönemde dijitalleşmenin gerekliliğinin daha da ortaya çıktığını vurgulayan Çavdar, “Turkcell Global Bilgi çatısı altında profesyonellere olduğu kadar iş hayatına yeni adım atan gençlere de kariyer fırsatları sunuyoruz. Özellikle gençler için dijital deneyim daha ön planda. Biz de buradan yola çıkarak işe alım süreçlerimizi de uçtan uca dijital uygulamalar üzerinden yapılacak şekilde yeniledik. Kariyer sitemizi de yeni bir dijital mecra olarak hizmete aldık” dedi.


Çavdar, önümüzdeki dönemde de yeni dijital uygulamalarla kariyer sitelerini geliştirmeye devam edeceklerini söylerken, “İK Seninle chatbot, dijital onboarding süreci, dijital imza gibi uygulamalarla Turkcell Global Bilgi’de işe başlayacak çalışanlara kapsamlı bir dijital deneyim yaşatmayı sürdüreceğiz” diye konuştu.

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.