Cx Club

Konecta ve Comdata, “Konecta” Markası Altında Birleşti

Çağrı Merkezi

Konecta ve Comdata iş süreçleri dışkaynak alanındaki tüm faaliyetlerini Konecta markası altında birleştirdi.

Bu birleşme ile Konecta, 2 milyar Euro'ya yakın geliri ve finansal hizmetler, teknoloji, telekomünikasyon e-ticaret, kamu hizmetleri, kamu sektörü ve sağlık sektörlerindeki hizmetleri ile CX BPO pazarında gücünü artırmayı hedefliyor. 

Merkezi Madrid'de bulunan Grup, 130.000'den fazla çalışanı ile Avrupa ve Amerika'daki 24 ülkede 500'den fazla büyük şirkete müşteri hizmetleri sunuyor.


Konecta CEO'su Jesus Vidal Barrio; "Birleşme kararı ile birlikte, CX BPO pazarında küresel bir lideri hayata geçirdik. Müşterilerimizin ortaya çıkabilecek ihtiyaçlarını öngörme, taleplerini karşılama ve yeni pazarlar kazanma azmimiz stratejimizin temel dayanaklarından biri olmaya devam edecek. Birlikte çalışacak, birlikte öğrenecek ve deneyimlerimizi paylaşacağız. Başarı hikayemizin bu yeni bölümünü Konecta markası altında yazmaktan heyecan duyuyorum.” dedi.

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.