Cx Club

TatilBudur, Yaz Dönemi Artan Çağrılarını PractiCall ile Karşılıyor

Çağrı Merkezi

Tatilbudur , yaz dönemi artan otel rezervasyonu çağrılarında oluşan dönemsel büyüme ihtiyacını PractiCall Solutions ile karşılıyor. Şubat ayında başlayan talep artışıyla beraber başlayan işbirliğiyle müşterilerden gelen otel rezervasyon talepleri alınıyor , satış işlemi gerçekleştiriliyor.

Tatilbudur , yaz dönemi artan otel rezervasyonu çağrılarında oluşan dönemsel büyüme ihtiyacını PractiCall Solutions ile karşılıyor. Şubat ayında başlayan talep artışıyla beraber başlayan işbirliğiyle müşterilerden gelen otel rezervasyon talepleri alınıyor , satış işlemi gerçekleştiriliyor.



Tatilbudur Çağrı Merkezi Müdürü İlker Kaya PractiCall işbirliğiyle ilgili şunları söyledi;

Misafirlerimiz için “Daha Fazla Tatil”konsepti ile 2017 yaz dönemine giriş yaparken, geçen sene de çalışma fırsatı bulduğumuz iş ortağımız PractiCall ile, misafir memnuniyetini ön planda tutarak, otel çağrılarımızı karşılamaktayız. TatilBudur her geçen sene marka değerini arttırırken, PractiCall Çağrı Merkezinin vermiş olduğu destek için teşekkürlerimizi borç biliriz.”

PractiCall Operasyondan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ülkü Neşe ÜN; “Tatilbudur için yaz dönemi boyunca oldukça kalabalık bir ekiple otel rezervasyon çağrılarını Bostancı lokasyonumuzda karşılıyoruz. Tatilbudur’un müşteri memnuniyeti anlayışıyıla kurduğumuz ekibimiz gelen çağrıları satış fırsatına çevirerek marka için katma değer yaratmaya devam ediyorlar” dedi.
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.