CX AWARDS TURKEY®
Nedir? Nice Medya tarafından 7 yıldır düzenlenen Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödül programıdır.
Başvuru ve değerlendirme süreçleri müşteri deneyiminin ruhuna uygun olarak; tamamen dijital, başvuru ücreti dışında artı maliyet içermeyen, adaylıkta minimum efor ilkesi göz önüne alınarak tasarlanmıştır.
Jüri heyeti, alanlarında dünya çapında müşteri deneyimi ölçümlemelerinin temelini atan isimler olarak tanınan, tamamen bağımsız, sektör gerçeklerini çok yakından tanıyan saygın akademisyen isimlerden oluşmaktadır.
Ne Kazandırır?
kazanımlarını sağlar.
Detaylı bilgi için buraya tıklayarak web sitesini ziyaret edebilirsiniz.
Kimler Katılmalı? Müşteri Deneyimi ve Müşteri Hizmetleri ve Pazarlama ekipleri ayrı ayrı veya ortak yürüttükleri bir proje ise beraberce katılabilir. CX AWARDS TURKEY® bugüne kadar bir çok kez aynı kurumdan hem CX ekiplerinin hem de MH ekiplerinin ayrı ayrı başvurularına ev sahipliği yapmıştır.
ÖNEMLİ BİLGİ: Bir marka birden çok kategoride başvuruda bulunabilir ancak her başvurusu farklı bir proje ile olmalıdır.
Bir marka aynı kategoride birden çok başvuruda bulunabilir ancak her başvurusu farklı bir proje ile olmalıdır.
Başvuru Süreçleri Başvuru süreci aday dostu olarak tasarlanmıştır.
1- Aday adaylarına, talepleri üzerine 1. form (Başvuru Formu) iletilerek bu form ile proje hakkında kısa bilgi talep edilir ve hangi kategoriye başvuracakları öğrenilir.
2- Proje şartlarının uygunluğu onaylandığında, başvuruda bulunulan kategorilere ait 2. form (Değerlendirme formu; Jürinin başvuru yapılan kategoride, ilgili projeyi tanımasını sağlayan, detaylı soruları içeren, projeyi tanımaya yönelik formdur)
adaylara iletilir.
3- En geç 31 Ekim 2024 tarihine kadar 1. formun doldurularak başvurunun yapılmış olması gerekir.
Detaylı bilgi
Kategoriler Kategori 1
EN İYİ DİJİTAL MÜŞTERİ DENEYİMİ
Kategori 2
B2B MÜŞTERİ DENEYİMİ
Kategori 3
ÇALIŞAN DENEYİMİ
Kategori 4
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK
Kategori 5
MİNİMUM TEKNOLOJİ MAKSİMUM MÜŞTERİ DENEYİMİ
Detaylı Bilgi
Katılımcı Sektörler Banka
Sigorta
Perakende
Sağlık
Enerji
E-Ticaret
Akaryakıt
Havayolu
Gıda
Hazırgiyim
Kargo
Otomotiv
Turizm
Telekom
Mobilya
Isıtma- Soğutma
NİCE MEDYA KİMDİR? Yayıncılık kökenli bir kuruluş olan Nice Medya, 2008 yılında, henüz müşteri deneyimin terminolojiye dahi girmediği yıllarda, sektöre Call Center Magazine dergisini yayınlayarak girmiştir.
Yayıncılığın yanı sıra, yine yayıncılıktan ilham alarak çeşitli Konferans, Zirve, Toplantı ödül programı gibi etkinlikler de düzenleyen Nice Medya, bunlardan biri olarak Türkiye’nin ilk ve tek müşteri deneyimi ödülünü 2018 yılında düzenlemiş, bugün CX AWARDS TURKEY® tescilli markasıyla bu ödül programında 5.yılına ulaşmıştır.
CX AWARDS TURKEY® ödül programının yapısı ve kurgusu, kendi sektörünün ruhu ve dinamikleri gözönüne alınarak, özel olarak tasarlanmış ve uygulanmaktadır.
Geçtiğimiz Yıl Ödül Alan Markalar
BANKACILIK
DENİZBANK - Sosyal Sorumluluk Özel Ödülü AKBANK / Büyük Düşünce Ödülü TOMBANK / Dijital Bankacılık Ödülü
ENERJİ MEPAŞ / Üretken Proje Ödülü YEPAŞ / İyi Fikir Ödülü TREDAŞ / Sektörde İlkler Ödülü
BPO PUSULA / Kamu Destek Hizmetleri Özel Ödülü
SİGORTA QNB SİGORTA / Yaratıcı Düşünce Ödel Ödülü ANADOLU SİGORTA / Büyük Düşünce Ödülü AKSİGORTA / İnovasyon Özel Ödülü
ÖDEME SİSTEMLERİ MULTINET UP / Üretken Proje Ödülü
TEKNOLOJİ PERAKENDECİLİĞİ MEDIAMARKT / Deneyimde Yapay Zeka Kullanımı Ödülü TEKNOSA / Büyük Düşünce Ödülü TEKNOSA / Teknoloji Kullanımı Özel Ödülü
E-TİCARET HEPSİBURADA / Büyük Düşünce Ödülü VESTEL / Müşterinin Sesi Özel Ödülü
KÜÇÜK EV ALETLERİ ARZUM / Büyük Düşünce Ödülü
ZİNCİR MAĞAZACILIK A101 / Büyük Düşünce Ödülü
HAVACILIK HAVAŞ / Büyük Düşünce Ödülü
KOZMETİK FLORMAR / Büyük Düşünce Ödülü
FİNANS KURUMU ÜNLÜ &CO PİAPİRİ/ Büyük Düşünce Ödülü
ISITMA SOĞUTMA SİSTEMLERİ WARMHAUS / Büyük Düşünce Ödülü
ŞANS OYUNLARI NESİNE.COM / Büyük Düşünce Ödülü
B2B MÜŞTERİ DENEYİMİ KATEGORİSİ
BANKACILIK
VAKIFBANK / Büyük Düşünce
ÖDEME SİSTEMLERİ MULTINET UP / Büyük Düşünce
E-TİCARET YEMEKSEPETİ / En İyi Uygulama Özel Ödülü E- LOGO / İyi Fikir Ödülü
TARIM İGSAŞ / İlham Verici Deneyim Özel Ödülü
ÇALIŞAN DENEYİMİ KATEGORİSİ
BANKACILIK
DENİZBANK / Büyük Düşünce QNB FİNANSBANK / İyi Fikir Ödülü YAPI KREDİ / Üretken Proje Ödülü TEB / En İyi Teknoloji Kullanımı Özel Ödülü
ENERJİ YEDAŞ / Üretken Proje Ödülü
BPO MPLUS / Büyük Düşünce Ödülü
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK KATEGORİSİ
YATIRIM ORTAKLIĞI
AKİŞ GYO / Büyük Düşünce Ödülü
BANKACILIK YAPI KREDİ / İyi Fikir Ödülü
ENERJİ MEPAŞ / Üretken Proje Ödülü TREDAŞ / İyi Fikir Ödülü
MİNİMUM TEKNOLOJİ MAKSİMUM MÜŞTERİ DENEYİMİ KATEGORİSİBANKACILIK YAPI KREDİ / Büyük Düşünce Ödülü TEB / Üretken Proje Ödülü
TEKNOLOJİ PERAKENDECİLİĞİ MEDIAMARKT /Büyük Düşünce Ödülü
KARGO MNG / Büyük Düşünce Ödülü
E- TİCARET E-LOGO / İnsan Hayatına Dokunan Deneyim Özel Ödülü