Cx Club

Call Center Magazine

CX MAG

Türkiye’nin ilk çağrı merkezi dergisi Call Center Magazine, 10 yıldır yayın hayatına devam etmektedir. Çağrı merkezi dünyasındaki gelişmeleri, haber sayfalarına taşıyan dergi sektörün iç iletişimini üstlenmekte aynı zamanda çağrı merkezi hizmeti almak isteyen firmaları, yazı dizileri ve röportajlar ile sektör hakkında bilgilendirmektedir.

Türkiye’nin ilk çağrı merkezi dergisi Call Center Magazine, 10 yıldır yayın hayatına devam etmektedir. Çağrı merkezi dünyasındaki gelişmeleri, haber sayfalarına taşıyan dergi sektörün iç iletişimini üstlenmekte aynı zamanda çağrı merkezi hizmeti almak isteyen firmaları, yazı dizileri ve röportajlar ile sektör hakkında bilgilendirmektedir.


Vizyoner bir bakış açısıyla hazırlanan Call Center Magazine, sektörün büyümesine ve gelişimine paralel olarak, sektörün gündeminde yer alan konuları da araştırma haberle ve dosya haberler kapsamında detaylı olarak ele almaktadır.Call Center Magazine, sektörün dinamiğini oluşturan, teknoloji, eğitim ve insan kaynakları alanındaki uygulamalara da yer vererek, trendleri yansıtmaya çalışmaktadır.



Reklam ve tanıtım sayfalarıyla sektörde faaliyet gösteren, sektöre giriş yapmak isteyen firmaları hedef kitleleriyle buluşturmaktadır. Dergi 3 şekilde dağıtıma girmektedir. Protokol dağıtım kapsamında sektöre ulaşan Call Center Magazine, D&R, Remzi Kitabevi gibi seçkin noktalarda satışa sunulmaktadır. Ayrıca kurumsal aboneliklerle de birçok çağrı merkezinin farklı kademe yöneticileriyle buluşmaktadır.2 ayda 1 yayınlanan Call Center Magazine’nin tirajı 2.000’dir.



ABONELİK:
 Yıllık abonelik bedeli 120 TL + KDV’dir. Abonelik için talebinizi info@nicemedya.com adresine bırakabilirsiniz

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.