Cx Club

Dijital Müşteri Kimdir?

CX TV

Sor’un Yönetici Ortağı Oğuzhan Başeğmez, müşteri alışkanlıklarına değinirken Y ve X kuşağının sabırsızlığının göz önünde bulundurulması gerektiğini belirtiyor.

izlemek için tıklayın

Dijital müşterilerin istekleri kurumları daha inovatif çözümlere yöneltiyor. Sor’un Yönetici Ortağı Oğuzhan Başeğmez, müşteri alışkanlıklarının detaylarına değinirken Y ve X kuşağının sabırsızlığının göz önünde bulundurulması gerektiğini belirtiyor. 4. Müşteri Hizmetleri Zirvesi’nde “Dijital Müşteri Kimdir?”in cevabını vermeye çalışan Başeğilmez, yeni müşteri kuşağıyla ilgili iki konuya dikkat çekiyor. “Web sitesi açılışında dahi 3 saniye maksimum sabır süresi, tembellik ise bir diğer incelenmesi gereken başlık. Marka olarak kolay ulaşılabilir olunması önemli ve ikna edilmesi zor bir kitle var karşımızda. Fakat ikna edildiğinde ise Zafer markanın! Markadan beklentileri ise çok yüksek ve sadece telefon ile ilişki kurmak yeterli değil, bunun için müşteri hizmetlerinde dijital dönüşüm önemini sergiliyor. Marka olarak kolay ulaşılmanın ve mutlaka karşısında muhatap bulmayı bekliyor. Kurulan bu iletişimin ise kalitesinin iyi ve samimi olması ise değerini her zaman koruyacak.”

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.