Cx Club

Etkili Bir OmniChannel Stratejisi için Defacto Ne Diyor?

CX TV

DeFacto E-Ticaret Müdürü Eser Erkan, etkili bir omnichannel yaklaşımı için; Basit ve Optimum Maliyet stratejisinin dikkate alınması gerektiğini vurguluyor.

İzlemek için tıklayınız

4. Müşteri Hizmetleri Zirvesi’ndeki sunumuyla sektörde bir ilke imza atan DeFacto markasının omnichannel yaklaşımını paylaşan DeFacto E-Ticaret Müdürü Eser Erkan, etkili bir omnichannel yaklaşımı için; Hizmet Çeşitliliği Sunan, Faydalı / Hayatı Kolaylaştıran, Basit ve Optimum Maliyet stratejisinin dikkate alınması gerektiğini vurguluyor.

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.