Cx Club

Dijital Dönüşümün İlk Çağrıda Çözüme Katkısı

Genel

Tamer Gülce Formalis Kurucu Ortak/Yönetici [caption id="attachment_4910" align="alignleft" width="300"]

Tamer Gülce

Formalis Kurucu Ortak/Yönetici

İzlemek için yukarıdaki resme tıklayınız













Dijital dönüşüm bireylerden oluşan kurumların toplam zekasının yükseltilmesini sağlar. hem müşteri ilişkileri hem de satıştan sonraki tüm müşteri ilişkilerinde firmanın bir omnichannel yapıda olmasını gerçekleştirir.
sadece müşteri ilişkileri değil arka planda tüm iş süreçlerinin de otomasyonunu sağlar.
Dijital dönüşüm de bunun uygulamalarla desteklenmesi anlamına gelir. Dolayısıyla kurumların toplam zekasını yükseltmeye yarar.

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.