Cx Club

Müşteri Deneyimi Hedefleri Nasıl Belirleniyor?

Genel












İzlemek için yukarıdaki resme tıklayınız

Teknosa Müşteri Hizmetleri Müdürü Gökhan Paçalı 4. Müşteri Hizmetleri Zirvesi'nin Tematik salonunda yer alan panellerden biri olan "Müşteri Hizmetlerinde Yeni Paradigma: 4 Sektörden 4 Deneyim"
panelinde konuşmacılardan biri olarak yer aldı.

Paçalı; şikayet yönetiminde konu başlıklarının hızlıca girilmesi ve önceliklendirilmesinin önemini vurguladı. Paçalı; “Hedefimiz hızlı olmak ve anlık değişimlere ayak uydurmak.
Akış ve raporu dizayn etmek güncel teknolojilerle çok kolaylaştı. Dolayısıyla müşteri beklentilerine en hızlı şekilde karşılık vermek rekabette sizi ayrıştıran en önemli faktör.” dedi.

Panelin ardından kısa bir röportaj yaptığımız Paçalı bize, en iyi müşteri deneyimi yaratmak için hangi kanallardan hangi verileri elde ederek hedef oluşturduklarını anlattı.
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.