Cx Club

McDonald’s "İştah Hattı” ile Sanal Asistanını Devreye Aldı

Gıda

McDonald's müşterileri siparişlerini "İştah Hattı" ile WhatsApp'tan yazışarak verebiliyor.

CBOT'un uçtan uca müşteri deneyimi oluşturma araçları ve NLP (Doğal Dil İşleme) altyapısı kullanılarak hayata geçirilen, yapay zeka tabanlı sanal asistan "İştah Hattı" McDonald's müşterileri için hayat geçti. Yeni sanal asistan ile McDonald's müşterileri yemek siparişlerinin WhatsApp üzerinden yazışarak verebiliyor. 

McDonald's müşterileri, "İştah Hattı" ile WhatsApp üzerinden yazışarak sipariş veriyor, sipariş durumunu sorguluyor, en yakın restoranları ve kampanyalı ürünleri öğreniyor. McDonald's, "İştah Hattı" ile sipariş vermeyi çok kolay ve hızlı hale getirirken müşterilerine diyalogsal alandan ayrılmadan kişiselleştirilmiş ve kesintisiz bir deneyim sunuyor. 

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.