OTEL VE MÜŞTERİ BAĞLILIĞINA SANAL ASİSTAN DESTEĞİ
OTEL VE MÜŞTERİ BAĞLILIĞINA SANAL ASİSTAN DESTEĞİ
Turizm sektörünün son dönemlerde yeni uygulama alanlarından olan sohbet robotlarına ilgi gittikçe artıyor. Misafir otelden ayrılsa da sohbet robotları sayesinde belirli periyotlarda geliştirilen ilişkinin kesilmemesi sonucunda müşteri ile otel arasında zaman içerisinde bağ oluşuyor.
Otelde Geçirdiği Zamanı Tekrar Hatırlatıyor
Sohbet robotlarının müşteri otelden ayrılsa da kesinlikle bağı koparmadığını belirten B1 Turizm Teknolojileri Müdürü Bahadır Çakar, “İcibot bunu yaparken otel müşterisini kesinlikle bunaltmıyor. Tam tersine insan psikolojisini çözmüş bir şekilde mesaj kurgularıyla, müşterinin gönlünü kazanıyor ve bir sonraki tatilini yine aynı otelde geçirmesini sağlıyor. O otelde geçirdiği anıları tekrar hatırlatarak müşterinin aslında o mekânda ne kadar mutlu olduğunu hissettiriyor” dedi.