Cx Club

Her 2 Tüketiciden 1'i Alışverişini Black Friday'e Erteliyor

Perakende

Tüketicilerin yüzde 48’i moda alışverişlerini büyük indirimler beklenen döneme erteliyor. GLAMI Türkiye’nin 5 binin üzerinde kullanıcının görüşlerini aldığı araştırma, Türkiye'de tüketicilerin yüzde 48’inin büyük indirim ve fırsatları yakalamak için alışverişlerini Black Friday dönemine ertelediğini gösteriyor.

Tüketicilerin yüzde 48’i moda alışverişlerini büyük indirimler beklenen döneme erteliyor.

GLAMI Türkiye’nin 5 binin üzerinde kullanıcının görüşlerini aldığı araştırma, Türkiye'de tüketicilerin yüzde 48’inin büyük indirim ve fırsatları yakalamak için alışverişlerini Black Friday dönemine ertelediğini gösteriyor. Buna göre 25 Kasım’da başlayan Black Friday indirim döneminde moda ürünlerine gösterilen ilgi daha da artacak.

Google Türkiye verilerine göre ise kategorilere göre geçtiğimiz yıl bir önceki yıla kıyasla ilgi artışında yüzde 121 ile moda birinci olmayı başarmıştı.

25 Kasım’da başlayan indirim dönemi, 2 Aralık’a kadar devam edecek.

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.