Cx Club

Vestel, çok yakında müşteri hizmetlerinde emoji ve gif kullanacağını duyurdu

Perakende

“Robotlaşmış iletişime hayır” diyen Vestel İletişim ve Çözüm Merkezi Grup Müdürü SelcenUyguntüzel, Teşekkür almak için müşterinin tercih ettiği kanalları ve dili kullanmak gerektiğini vurguladı. Uyguntüzel ayrıca Vestel’in çok yakında müşteri hizmetlerinde imoji ve gifkullanacağını, ve Buena Vista adını verdikleri, müşteri hizmetleri için “0 Training” felsefesini yansıtabilmeyi hedefledikleri bir projeyi hayata geçireceklerini duyurdu.

“Robotlaşmış iletişime hayır” diyen Vestel İletişim ve Çözüm Merkezi Grup Müdürü SelcenUyguntüzel, Teşekkür almak için müşterinin tercih ettiği kanalları ve dili kullanmak gerektiğini vurguladı. Uyguntüzel ayrıca Vestel’in çok yakında müşteri hizmetlerinde imoji ve gifkullanacağını, ve Buena Vista adını verdikleri, müşteri hizmetleri için “0 Training” felsefesini yansıtabilmeyi hedefledikleri bir projeyi hayata geçireceklerini duyurdu.



Müşteri deneyiminde en etkin teknoloji kullanan markalardan biri olan Vestel Müşteri Hizmetleri, dijital dönüşüm konusunu farklı bir açıdan yaklaşıyor. Self servis ve tüm dijital kanallarda olmak gerektiğini savunan Vestel İletişim ve Çözüm Merkezi Grup Müdürü SelcenUyguntüzel, doğru strateji ve süreç mimarisiyle, analitik çalışmaları birleştirerek teknolojinin içinde de “kişiye dokunuşu” yakalamak gerektiğini söylüyor.
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.