Cx Club

Multinet Up'tan, yapay zekâ destekli müşteri memnuniyeti ölçümü projesi

Teknoloji

Müşterilerin memnuniyet seviyelerini belirlemek, müşteri memnuniyetini artırmak ve böylece müşteri kaybını önlemek için hayata geçirilen yapay zekâ destekli PULSE projesi ile Multinet Up müşterilerinin etkileşim anındaki gerçek zamanlı duygu durumu ve memnuniyet seviyesi ölçülüp skorlanabiliyor. Multinet Up Müşteri Deneyimi ve Yönetişim Direktörü Gül Bilgin Mokan, proje hakkında  “Multinet Up olarak en iyi teknoloji alt yapılarıyla geliştirdiğimiz yeni nesil çözümlerimizi müşterilerimize kusursuz bir deneyim ile sunmaya çalışıyoruz.

Müşterilerin memnuniyet seviyelerini belirlemek, müşteri memnuniyetini artırmak ve böylece müşteri kaybını önlemek için hayata geçirilen yapay zekâ destekli PULSE projesi ile Multinet Up müşterilerinin etkileşim anındaki gerçek zamanlı duygu durumu ve memnuniyet seviyesi ölçülüp skorlanabiliyor.

Multinet Up Müşteri Deneyimi ve Yönetişim Direktörü Gül Bilgin Mokan, proje hakkında “Multinet Up olarak en iyi teknoloji alt yapılarıyla geliştirdiğimiz yeni nesil çözümlerimizi müşterilerimize kusursuz bir deneyim ile sunmaya çalışıyoruz. Bu doğrultudaki çalışmalarımız kapsamında bir start up iş birliği ile hayata geçirdiğimiz Pulse Projesi’nde, müşterilerimiz ile yazılı kanallarda yapılan iletişimler, Doğal Dil İşleme (NLP) yöntemiyle incelendi ve içeriklerin olumsuzluk seviyesine göre bir Yapay Öğrenme Modeli kuruldu. Pulse Projesi sayesinde müşterilerimizin olumsuz içeriğe sahip talep ve isteklerini şikâyet seviyesine ulaşmadan önceliklendirebiliyor ve memnuniyetsizliği ortadan kaldıracak kalıcı çözümler sunabiliyoruz, bu şekilde de ve müşteri memnuniyet skorlarını yükselttik. Multinet Up müşterilerinin memnuniyeti bizim için her şeyden önemli" şeklinde konuştu.

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.