TOFAŞ BİLGİ TEKNOLOJİLERİ ÇAĞRILARINI, KOÇSİSTEM YAZILIM ROBOTLARI İLE YANITLIYOR
TOFAŞ BİLGİ TEKNOLOJİLERİ ÇAĞRILARINI, KOÇSİSTEM YAZILIM ROBOTLARI İLE YANITLIYOR
KoçSistem, veri merkezinde konumlandırdığı yazılım robotları ile dijital dönüşüm yolculuğunda kurumlara iş süreçlerinde destek olmaya devam ediyor. Son olarak; Türkiye'nin 4'üncü büyük sanayi kuruluşu Tofaş ile güç birliği yapan KoçSistem, Tofaş’a “Bilgi ve İletişim Teknolojileri Robotik Süreç Otomasyonu” projesi ile destek vermeye başladı.
KoçSistem, 73 yıllık bilgi birikimi ve global firmalar ile yaptığı projelerden kazandığı tecrübeler ile otomotiv sektörünün ihtiyaçlarını, teknoloji trendlerini entegre ettiği çözüm ve ürünler ile karşılamaya devam ediyor. Son iki yılda Türkiye otomotiv sanayisinin üretim rekortmeni olmasının yanı sıra Ar-Ge'ye en çok yatırım yapan firma olarak öne çıkan Tofaş’a, “Bilgi ve İletişim Teknolojileri Robotik Süreç Otomasyonu” projesinde hizmet veren KoçSistem, robot teknolojisi sayesinde Tofaş’ın Mart 2018’den bu yana BT’ye açılan çağrılarını yüzde 33’e varan oranda çözdü. KoçSistem, ayrıca Tofaş’ın toplam çağrı çözüm sürelerinde de yüzde 80’e varan bir iyileştirme elde etmesini sağladı.
Tüm şifre işlemleri robotlarla çözülüyor
KoçSistem’in Tofaş ile iş birliği yaptığı dijital dönüşüm çalışmalarında, 12 adet aktif proje bulunuyor. Tofaş’ın “Bilgi ve İletişim Teknolojileri Robotik Süreç Otomasyonu” projesi kapsamında robot teknolojisi ile şifre sıfırlama, kilit kaldırma, yeni şifre belirleme, arıza kodu tanımlama, kampanya tanımlama, personel tanımlama, işçilik kodu tanımlama, satış temsilcisi tanımlama ve sanal istemci sorunları gibi pek çok işlem kolayca ve insan hatasız yapılabiliyor. KoçSistem’in bulut hizmeti ile alt yapı maliyeti gerektirmeden hizmet veren sistemde “kullandıkça öde” modeli işliyor.
Tamamlanan projeler kapsamında bugüne kadar 4 bin 302 adet sorun çağrısı RPA tarafından kapatıldı. Ayda ortalama 2 bin çağrı RPA tarafından kapatılıyor; bu da çağrıların yüzde 34’üne denk geliyor. Böylece Dijital İş Gücü RPA, ortalama masaüstü destek çözüm süresinin iyileştirilmesine ve çalışanların iş sürekliliğine büyük katkı sağlıyor.
Tofaş Bilgi ve İletişim Teknolojileri Direktörü Ömer Özgür Çetinoğlu ; “Bu projede KoçSistem ile iş birliği içerisinde olmaktan son derece memnunuz. Tofaş ilk seviye destek hizmetlerinde RPA kullanarak ciddi verimlilik kazandık. Projede kullandığımız RPA süreçlerini iş birimlerimizde de yaygınlaştırmaya başladık ve kısa zamanda ciddi tasarruf elde ettiğimizi gördük. RPA; Digital Dönüşüm stratejilerimiz arasında önceliklerimiz arasında ilk sırada yer almaya devam edecek” diye konuştu.