Çağrı Merkezleri Derneği Sektör Buluşması Gerçekleşti

Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD)'nin Geleneksel Sektör Buluşması 22 Kasım tarihinde Shangri La Hotel'de gerçekleştirildi. ÇMD Başkanı Metin Tarakçı'nın açılış konuşmasının ardından; BTK Başkanı Ömer Fatih Sayan, İŞKUR Daire Başkanı Mehmet Aslan ve Ana Sponsor ETİYA firmasından Serkan Arıkuşu söz aldılar.

Çağrı Merkezi 23.11.2016, 16:01 23.11.2016, 16:01
Çağrı Merkezleri Derneği Sektör Buluşması Gerçekleşti

Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD)'nin Geleneksel Sektör Buluşması 22 Kasım tarihinde Shangri La Hotel'de gerçekleştirildi.

ÇMD Başkanı Metin Tarakçı'nın açılış konuşmasının ardından; BTK Başkanı Ömer Fatih Sayan, İŞKUR Daire Başkanı Mehmet Aslan ve Ana Sponsor ETİYA firmasından Serkan Arıkuşu söz aldılar.

Daha sonraki oturumda ise sırayla Userspot Kurucusu Mustafa Dalcı, Uber Türkiye Genel Müdürü Neyran Bahadırlı ve BKM Genel Müdürü Soner Canku müşteri alışkanlıkları ve eğilimleri içerikli konuşmalarıyla sahne aldılar.

Oturumların ardından başlayan ve Tempo Çağrı Merkezi'nin sponsorluğunda düzenlenen panel, Tempo Çağrı Merkezi Genel Müdürü Cemal Akar'ın moderatörlüğünde gerçekleşti.

Yapay Zeka Alanındaki gelişmeler başlıklı panelin konuşmacıları Tus.la Kurucu Ortağı Barış Yaşa, Socratic Design Ambassador Canay Atalay ve Uniq Eğitim Danışmanlık Kurucusu Alp Kohen oldular.

Son olarak ise Teknoloji ve Trend Editörü Serdar Kuzuloğlu "Yeni Dünya, Yeni Tüketici, Yeni Şirket" konulu bir konuşma yaptı.

Son olarak ise ÇMD tarafından bu yıl ilk kez düzenlenen Altın Kulaklık Ödülleri sahiplerine takdim edildi.

 

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@