İnoksan, Çağrı Merkezi ile satış sonrası hizmet kalitesini artırmayı hedefliyor

Endüstriyel mutfak sektörünün liderlerinden İnoksan, ikinci yaşına giren “İnoksan Çağrı Merkezi” ile profesyonel düzeyde verdiği satış sonrası hizmet desteğinin kalitesi ile fark yaratmaya devam ediyor. Sunduğu çözümlerle sektörün çıtasını daha da yukarıya taşıyan İnoksan Çağrı Merkezi'nde bugüne kadar toplamda 19.

Çağrı Merkezi 13.09.2017, 09:27 13.09.2017, 09:27
İnoksan, Çağrı Merkezi ile satış sonrası hizmet kalitesini artırmayı hedefliyor
Endüstriyel mutfak sektörünün liderlerinden İnoksan, ikinci yaşına giren “İnoksan Çağrı Merkezi” ile profesyonel düzeyde verdiği satış sonrası hizmet desteğinin kalitesi ile fark yaratmaya devam ediyor. Sunduğu çözümlerle sektörün çıtasını daha da yukarıya taşıyan İnoksan Çağrı Merkezi'nde bugüne kadar toplamda 19.140 çağrı yanıtlandı ve 50.025 dakika görüşme yapıldı. Günde ortalama 73 çağrı alan merkez, %95 cevaplama oranıyla sektörünün çok çok üzerinde bir orana sahip. İnoksan Çağrı Merkezi’ni arayan bir müşterinin hatta bekleme süresi ise ortalama 11 saniye.


Endüstriyel mutfak sektöründe yeniliklerin öncüsü İnoksan’ın Ağustos 2015’te kurduğu çağrı merkezi ikinci yaşını doldururken, geçen iki yıllık süreçte toplam 50.025 dakika görüşme yapıldı. Haftanın 7 günü 08:00 – 20:00 saatleri arasında müşterilerine kısa sürede çözüm sağlayan İnoksan Çağrı Merkezi, günde ortalama 73 çağrı yanıtlıyor. En çok çarşamba günleri 10:00-11:00 saatleri arasında çağrı alan merkez, bugüne kadar 19.140 çağrıyı yanıtladı.

%95 cevaplama oranıyla çağrı merkezi sektör ortalamasının bir hayli üzerine çıkan İnoksan Çağrı Merkezi’ni arayan İnoksan müşterileri, ortalama 11 saniye hatta bekleyerek talep, öneri ve şikâyetlerini en hızlı ve kolay biçimde iletiyorlar.

İki dilde hizmet veriyor, yurt dışında da çağrı merkezi açmayı hedefliyor


Çağrı merkezinde Türkçe ve İngilizce olmak üzere iki dilde hizmet veren ve bir Turquality markası olarak yurt dışında da çağrı merkezi açma hedefi bulunan İnoksan’ın Satış Pazarlama Genel Müdürü Esra Altay Batkın konuyla ilgili olarak, Bizim için müşterilerimize yakın olmak ve onlar için en iyi çözümleri sunmak çok önemli. Satış sonrası hizmette en iyiyi sunmayı amaçladığımız bir hedefle kurduğumuz İnoksan Çağrı Merkezi ikici yaşını doldururken, sunduğu çözümlerle sektörün bu konudaki çıtasını daha da yukarıya taşıyor. Müşterilerimiz ile İnoksan arasındaki iletişim tek bir merkezden, düzenli ve sürekli bir şekilde yürütülüyor. Çağrı merkezimizi arayan bir müşterimizin bekleme süresi yalnızca 11 saniye. Yeme-içme sektörü acil müdahale gerektiren, adeta zamana karşı yarışılan bir sektör. Bir yardım ihtiyacı doğduğunda anında çözüm sağlanmalı. Bu noktada ekibimiz yapılan çağrılara hızla yanıt veriyor ve satış sonrasında da İnoksan’ın müşterilerinin yanında ve yakınında olduğunu hissettiriyor dedi.

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@