Kıbrıs Elektrik, AB programıyla çağrı merkezini kurdu
Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu (KIB-TEK) Genel Müdürü Gürcan Erdoğan, tüketicileri önemseyen ve problem çözebilecek bir yapı oluşturmayı hedeflediklerini belirterek bunun için kurulan çağrı merkezleri ve mobil aplikasyonları hakkında bilgi verdi. KIB-TEK abonelerinin artık bilgisayardan veya cep telefonlarından faturalarını öğrenebileceklerini, ödemelerini de yapabileceklerini kaydeden Erdoğan, 60 00 960 numaralı çağrı merkezi (Call Center) kurduklarını belirtti.
Çağrı Merkezi
16.02.2017, 10:04 16.02.2017, 10:04
Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu (KIB-TEK) Genel Müdürü Gürcan Erdoğan, tüketicileri önemseyen ve problem çözebilecek bir yapı oluşturmayı hedeflediklerini belirterek bunun için kurulan çağrı merkezleri ve mobil aplikasyonları hakkında bilgi verdi.
KIB-TEK abonelerinin artık bilgisayardan veya cep telefonlarından faturalarını öğrenebileceklerini, ödemelerini de yapabileceklerini kaydeden Erdoğan, 60 00 960 numaralı çağrı merkezi (Call Center) kurduklarını belirtti.
Call Center’in sadece KKTC halkına değil yurt dışında yaşayan ve KIB-TEK’in abonesi olanlara hizmet vereceğini anımsatan Erdoğan, “Cep telefonundan Apple Store veya Google Play’den KIB-TEK programını indirecek. Böylece sisteme girerek ödemelerini yapılabilecek. Arızalar da Call Center’e gelecek. Vatandaşa arızanın ne olduğu gerçek bilgisi de verilebilecek. Vatandaşlardan gelen bilgiler doğrultusunda arızalara daha iyi ulaşılabilecek” dedi.
Erdoğan, çağrı merkezinin AB destekli hibe programından kurulduğunu, KIB-TEK’in de ciddi bir miktar para ayırdığını belirtti. Hedefin tüketicileri önemseyen bir yapı olduğunu ve her türlü işi çözebileceği ortamı yaratmak olduğunu hatırlatan Erdoğan, “Çağrı merkezi, kesintiler hakkında bilgi verecek. Faturalar sorgulanabilecek. Sayaçlarla ilgili kısa bilgi verecek. Bu bölümde personelin eğitimleri devam ediliyor. Aynı anda 30 hattımız vardır. Şu anda mesai saati içerisinde devrede olan sistem, mart ayı içerisinde 7/24 hizmete başlayacak” dedi.
Kaynak: Kıbrıs Gazetesi
KIB-TEK abonelerinin artık bilgisayardan veya cep telefonlarından faturalarını öğrenebileceklerini, ödemelerini de yapabileceklerini kaydeden Erdoğan, 60 00 960 numaralı çağrı merkezi (Call Center) kurduklarını belirtti.
Call Center’in sadece KKTC halkına değil yurt dışında yaşayan ve KIB-TEK’in abonesi olanlara hizmet vereceğini anımsatan Erdoğan, “Cep telefonundan Apple Store veya Google Play’den KIB-TEK programını indirecek. Böylece sisteme girerek ödemelerini yapılabilecek. Arızalar da Call Center’e gelecek. Vatandaşa arızanın ne olduğu gerçek bilgisi de verilebilecek. Vatandaşlardan gelen bilgiler doğrultusunda arızalara daha iyi ulaşılabilecek” dedi.
Erdoğan, çağrı merkezinin AB destekli hibe programından kurulduğunu, KIB-TEK’in de ciddi bir miktar para ayırdığını belirtti. Hedefin tüketicileri önemseyen bir yapı olduğunu ve her türlü işi çözebileceği ortamı yaratmak olduğunu hatırlatan Erdoğan, “Çağrı merkezi, kesintiler hakkında bilgi verecek. Faturalar sorgulanabilecek. Sayaçlarla ilgili kısa bilgi verecek. Bu bölümde personelin eğitimleri devam ediliyor. Aynı anda 30 hattımız vardır. Şu anda mesai saati içerisinde devrede olan sistem, mart ayı içerisinde 7/24 hizmete başlayacak” dedi.
Kaynak: Kıbrıs Gazetesi
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!