6. CX AWARDS TURKEY®, en başarılı müşteri deneyimi projelerini ödüllendirmeye hazırlanıyor

Türkiye’nin en eski müşteri deneyimi ödül programı olan CX AWARDS TURKEY®, 6. yılında, en başarılı müşteri deneyimi projelerini ödüllendirmeye hazırlanıyor. 

CX Awards Turkey 09.02.2022, 21:58 19.09.2023, 14:42 Eylem gün
6. CX AWARDS TURKEY®, en başarılı müşteri deneyimi projelerini ödüllendirmeye hazırlanıyor

CX AWARDS TURKEY® 
 

Nedir?
Nice Medya tarafından 6 yıldır düzenlenen Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödül programıdır. 

Başvuru ve değerlendirme süreçleri müşteri deneyiminin ruhuna uygun olarak; tamamen dijital, başvuru ücreti dışında artı maliyet içermeyen, adaylıkta minimum efor ilkesi göz önüne alınarak tasarlanmıştır. 

Jüri heyeti, alanlarında dünya çapında müşteri deneyimi ölçümlemelerinin temelini atan isimler olarak tanınan, tamamen bağımsız, sektör gerçeklerini çok yakından tanıyan saygın akademisyen isimlerden oluşmaktadır.


Ne Kazandırır?

  • Müşteri deneyimi projelerinin başarısının taçlandırılması, 
  • Müşterileri tarafından beklenen “müşteriye değer” unsurundaki yetkinliğinin belgelendirilmesi, 
  • Sektörüne öncü olup, ilham kaynağı olması, 
  • Gelişmekte olan müşteri deneyimi dünyasına markanın yerini alması 
  • Bu dünyanın gelişmesine katkıda bulunması 
  • Projeden sorumlu kişi ve ekiplerin başarılarının kurum içi ve dışında takdir edilerek ödüllendirme ve motivasyon artışının sağlanması

kazanımlarını sağlar.


Detaylı bilgi için buraya tıklayarak web sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Kimler Katılmalı?
Müşteri Deneyimi ve Müşteri Hizmetleri ve Pazarlama ekipleri ayrı ayrı veya  ortak yürüttükleri bir proje ise beraberce katılabilir. CX AWARDS TURKEY®  bugüne kadar bir çok kez aynı kurumdan hem CX ekiplerinin hem de MH ekiplerinin ayrı ayrı başvurularına  ev sahipliği yapmıştır. 

ÖNEMLİ BİLGİ: Bir marka birden çok kategoride başvuruda bulunabilir ancak her başvurusu farklı bir proje ile olmalıdır. 
Bir marka aynı kategoride birden çok başvuruda bulunabilir ancak her başvurusu farklı bir proje ile olmalıdır. 


Başvuru Süreçleri
Başvuru süreci aday dostu olarak tasarlanmıştır. 

1- Aday adaylarına, talepleri üzerine 1. form (Başvuru Formu) iletilerek bu form ile proje hakkında kısa bilgi talep edilir ve hangi kategoriye başvuracakları öğrenilir.

2- Proje şartlarının uygunluğu onaylandığında, başvuruda bulunulan kategorilere ait 2. form (Değerlendirme formu; Jürinin başvuru yapılan kategoride, ilgili projeyi tanımasını sağlayan, detaylı soruları içeren, projeyi tanımaya yönelik formdur) 
adaylara iletilir.

3-  En geç 30 Kasım 2023 tarihine kadar 1. formun doldurularak başvurunun yapılmış olması gerekir. 
Detaylı bilgi 


Kategoriler
Kategori 1
EN İYİ DİJİTAL MÜŞTERİ DENEYİMİ  

Kategori 2
MÜŞTERİ DENEYİMİNDE EN İYİ TEKNOLOJİ KULLANIMI   

Kategori 3
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK 

Kategori 4
B2B MÜŞTERİ DENEYİMİ 

Kategori 5
MİNİMUM TEKNOLOJİ MAKSİMUM MÜŞTERİ DENEYİMİ 

Kategori 6
SIRADIŞI MÜŞTERİ DENEYİMİ PROJELERİ

Kategori 7
ÇALIŞAN DENEYİMİ

Detaylı Bilgi

Katılımcı Sektörler
Banka
Sigorta
Perakende 
Sağlık
Enerji
E-Ticaret
Akaryakıt
Havayolu
Gıda
Hazırgiyim
Kargo
Otomotiv
Turizm
Telekom
Mobilya
Isıtma- Soğutma

NİCE MEDYA KİMDİR? 
Yayıncılık kökenli bir kuruluş olan Nice Medya, 2008 yılında, henüz müşteri deneyimin terminolojiye dahi girmediği yıllarda, sektöre Call Center Magazine dergisini yayınlayarak girmiştir.

Yayıncılığın yanı sıra, yine yayıncılıktan ilham alarak çeşitli Konferans, Zirve, Toplantı ödül programı gibi etkinlikler de düzenleyen Nice Medya, bunlardan biri olarak Türkiye’nin ilk ve tek müşteri deneyimi ödülünü 2018 yılında düzenlemiş, bugün CX AWARDS TURKEY® tescilli markasıyla bu ödül programında 5.yılına ulaşmıştır. 

CX AWARDS TURKEY® ödül programının yapısı ve kurgusu, kendi sektörünün ruhu ve dinamikleri gözönüne alınarak, özel olarak tasarlanmış ve uygulanmaktadır. 


Ödül Alan Markalar
Akbank 
Aksigorta 
Anadolu Sigorta
Aras Kargo
Avivasa
Defacto
Denizbank
DFDS Akdeniz İş Birimi
Fiba Emeklilik
Hepsiburada
ING
İnce Hesap
İpragaz
İstanbul Büyükşehir Belediyesi
İstanbul Sabiha Gökçen 
Kuveyt Türk
LC Waikiki
Memorial 
Migros
MNG Kargo
Multinet Up
Odeabank
Opet
Opet Fuchs
Otokoç Otomotiv
Pegasus Havayolları
Remed Assistance
Samsung
Sodexo
Sigortam.net
Sestek
Turkcell
Tredaş
Teknosa
Vakıfbank
Vestel
Yapı Kredi Bankası 
Ziraat Bankası
 

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@