CX AWARDS TURKEY

Nice Medya tarafından düzenlenen ve Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödül programı olan CX AWARDS TURKEY, 5. yılında, en başarılı müşteri deneyimi projeleri ödüllendirmeye hazırlanıyor. 

CX Awards Turkey 09.02.2022, 21:58 16.03.2022, 17:11 Eylem gün
CX AWARDS TURKEY

Nice Medya tarafından düzenlenen ve Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödül programı olan CX AWARDS TURKEY, 5. yılında, en başarılı müşteri deneyimi projeleri ödüllendirmeye hazırlanıyor. 

CX AWARDS TURKEY jürisi, bugün dünyada genelinde kullanılan müşteri deneyimi tasarım ve ölçümleme metriklerini oluşturan isimleri kapsamaktadır.  

  • Başvurular İLK İLETİŞİM FORMU üzerinden başlıyor. Bu formda aday adayından, hangi kategori/kategorilerde aday başvurusunda bulunacağı ve projesi/projeleriyle ilgili kısa bilgi talep edilir. Bu form ile amaçlanan; aday proje veya projelerin jürinin tanımladığı kategoriye uygunluğunun, ön incelemesini yapılmasıdır. Bu form TALEBİNİZ ÜZERİNE Nice Medya tarafından size ulaştırılır.
  • Bu bilgiler doğrultusunda adaylığına karar verilen kuruma NİCE MEDYA TARAFINDAN, jürinin hazırladığı ve üzerinden değerlendirme yapacağı detaylı form iletilir.

Her bir aday proje için başvuru bedelinin ödenmesini takiben adaylık süreci başlar. 

Her aday; 1’den fazla kategoride adaylık yapılabilir (Farklı projeler ile) ya da 1 kategoride birden fazla adaylık yapılabilir (Farklı projeler ile).   özetle aynı proje ile birdeb fazla kategoriye başvuru yapılamaz. 

ADAYLIK İÇİN SON BAŞVURU TARİHİ 1 KASIM 2022

TÜM CX AWARDS TAKVİMİ İÇİN TIKLAYINIZ

JÜRİ HAKKINDA;

Jürimizde yer alan isimlerden Doç. Dr. Y. Can Erdem ve Dr. Nihat Tavşan tarafından kaleme alınan Customer Experience Management kitabı, 2018 yılında ilk olarak yurtdışında yayınlanmış ardından bazı yabancı üniversitelerde ders kitabı olarak okutulmaya başlanmıştır. Kitap daha sonraki yıl Türkçe’ye çevrilerek, Türk profesyonellere de kazandırılmıştır. Bahsettiğimiz gibi bugün hemen hemen dünya genelinde kabul görmüş olan CX metrikleri değerli jüri üyelerimiz tarafından bu kitapta hazırlanan ölçeklerden oluşmaktadır.

Jürimizin diğer bir ismi olan Doç.Dr. Taşkın DİRSEHAN ise Fransa, Arnavutluk, Ukrayna, Macaristan ve Belçika’da dersler verip sunumlar yapmış, halen Hollanda’da Twente Üniversitesi’nde çalışmalarını sürdürmektedir. 

Aslen Marmara Üniversitesi İşletme Fakültesi akademik kadrosunda yer alan Doç Dr. Dirsehan, aynı zamanda ulusal ve uluslararası kongrelerde bildiriler sunmakta, yayınları yüksek etki faktörüne sahip uluslararası dergilerde yayınlanmaktadır.  Bunların yanısıra, “Örneklerle Temel Deneyimsel Pazarlama”, “Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi”, “Tüketici Zihninde Noktaları Birleştirme Oyunu: Marka Kavram Haritaları” kitaplarının yazarıdır, 3 yabancı dil bilmektedir. 

Jürimizde yer alan bir diğer değerli isim olan Dr. Cem Duran müşteri deneyimi ve stratejik pazarlama alanındaki akademik kariyerine ek olarak 2007 yılında İstanbul Deniz Otobüsleri’nde görev almış, Etohum’da girişimlere değerlendirme ve mentorluk görevleri yürütmüş, Yıldız Teknik Üniversitesi Teknopark Genel Müdür Yardımcısı olarak görev alarak sektörle yakın ilişkiler içerisinde bulunmuştur. Aynı zamanda İstinye Üniversitesi Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü’nde Başkanlık yapan ve halen burada ders vermekte olan Dr. Cem Duran, şu anda Teknopark İstanbul Genel Müdür Yardımcılığı görevini de yürütmektedir. 

Görüldüğü gibi CX AWARDS TURKEY jürisi hem akademik olarak yüksek başarısı hem de sektörel bilgisi ile seçkin bir jüri heyetini oluşturmaktadir. 

--------------------------------------------------------

*Müşteri deneyiminde belirlenen kategorilerde öncü bir projeye sahip olduğuna inanan her lider markasıyla katılımcı olabilir.

*Aday projenin ölçümlenebilir sonuçlarının alınmış veya alınabiliyor olması yeterli.

*Değerlendirme formu açık, net, az,  çoğu çoktan seçmeli soruların yer aldığı bir form olarak hazırlanıyor, Katılımcıyı yormuyor,

Hazırlık süreci vakit almıyor, hazırlık için ekstra para harcanmıyor.

Projesine güvenen herkes pratikte aday katılımcıdır.

KATEGORİLER HAKKINDA BİLGİ ALMAK İÇİN TIKLAYINIZ 

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@