Geleneksel Müşteri Deneyimini Online'a Taşımak

Brisa, bayilerde yaşanan müşteri deneyimini dijitale taşıma süreçlerini anlatıyor.

CX TV 21.03.2018, 15:15 26.10.2021, 22:36
Geleneksel Müşteri Deneyimini Online'a Taşımak

İzlemek için tıklayınız

Filiz Öztürk


Brisa E- Ticaret Müdürü

Aslında Brisa geleneksel, bayiler üzerinden satış yapan bir firmadır. Bayilerde yaşanan müşteri deneyimi bizim için ciddi bir öğrenme kaynağı.  Klasik satın alma deneyimi yaşayan bir müşteri bayiye gittiğinde, lastiği alıp, yerde top gibi bir kez zıplatıp, sekiyor mu diye bakıp buna bir anlam yüklüyor, kalite değeri olarak belirliyor.

"Bunu Online'a nasıl taşırız ?" diye düşündüğümüzde, müşterinin biz gelmesini beklemeden, biz onun ayağına gitmek istedik ve lastik.com.tr'yi bir online satış platformu olmaktan daha öte, AVM gibi müşteri trafiğinin yoğun olduğu noktalara bir stand götürerek konumlandırdık.

Dolayısıyla standımız üzerinde lastiğin de fiziksel olarak var olduğu, dokunabildiğiniz bir platform. Hemen yanındaki kiosk'tan da lastiğinizi satın alabilirsiniz.

Lastik hiç sizin evinize gelmeden  bizim anlaşmalı bir bayimize montaj noktasına yönlendirilir, randevu sistemi ile siz bayiye çağrılırsınız, siz çayınızı yudumlarken, 15-20 dakika içerisinde lastiğinizin montajı yapılır. Siz de mutlu müşteri olarak evinize dönersiniz.

Dolayısıyla bizim çözümümüz aslında yine geleneksel bayilerimizin bize en büyük katma değeri olan, uzun yıllara yayılmış bir müşteri deneyiminin bu dijital dönüşüme adapte edilmiş halidir.

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@