
Dijital müşterilerin istekleri, kurumları daha innovatif çözümlere yöneltiyor.
Sor’un Yönetici Ortağı Oğuzhan Başeğmez, müşteri alışkanlıklarının detaylarına değinirken Y ve X
kuşağının sabırsızlığının göz önünde bulundurulması gerektiğini belirtiyor.
4. Müşteri Hizmetleri Zirvesi’nde “Dijital Müşteri Kimdir?”in cevabını vermeye çalışan Başeğmez,
yeni müşteri kuşağıyla ilgili iki konuya dikkat çekiyor. “Web-sitesi açılışında dahi 3 saniye maksimum
sabır süresi, tembellik ise bir diğer incelenmesi gereken başlık. Marka olarak kolay ulaşılabilir
olunması önemli ve ikna edilmesi zor bir kitle var karşımızda. Fakat ikna edildiğinde ise Zafer
markanın! Markadan beklentileri ise çok yüksek ve sadece telefon ile ilişki kurmak yeterli değil,
bunun için müşteri hizmetlerinde dijital dönüşüm önemini sergiliyor. Marka olarak kolay ulaşılmanın
ve mutlaka karşısında muhattap bulmayı bekliyor. Kurulan bu iletişimin ise kalitesinin iyi ve samimi
olması ise değerini her zaman koruyacak.”