n11.com, tüm kanallardan ulaşılabilir hale geldi

E-ticaret platformu n11. com başta web ve mobil web sitesi olmak üzere sektörde ilki gerçekleştirerek mobil uygulamasında da devreye aldığı ‘Web Chat’ uygulamasıyla tüm kanallardan 7/24 ulaşılabilir hale geldi.

Perakende 28.10.2016, 17:47 08.09.2021, 21:20
n11.com, tüm kanallardan ulaşılabilir hale geldi

E-ticaret platformu n11.com başta web ve mobil web sitesi olmak üzere sektörde ilki gerçekleştirerek mobil uygulamasında da devreye aldığı ‘Web Chat’ uygulamasıyla tüm kanallardan 7/24 ulaşılabilir hale geldi. Mobil kanaldan ‘chat hizmeti’ veren ilk ve e-ticaret sitesi olan n11.com,

online alışverişte ‘müşteriye bulunduğu kanalda hizmet verme’ anlayışını

sektöre yerleştirmede öncülük yapıyor.

 

Bugüne kadar çağrı merkezi ve sosyal medya üzerinden her türlü sorusuna yanıt bulan n11.com müşterileri, artık başta web ve mobil web olmak üzere n11.com’un Android ve IOS destekli mobil uygulamasında da devreye aldığı ‘Web Chat’ üzerinden de 7/24 destek alabilecek. Mobil kanallardan ‘chat hizmeti’ veren ilk ve tek e-ticaret sitesi olan n11.com, farklı kanallardan müşteri ilişkilerini takip ederek, online alışverişte ‘müşteriye bulunduğu kanalda hizmet verme’ anlayışını sektöre yerleştirmede öncülük yapıyor.

 

“Artık her zaman, her yerde müşteriyi dinliyoruz”

Yeni nesil müşteri iletişiminde tercih edilen uygulamaların başında gelen web tabanlı canlı destek hizmetini web, mobil web ve Android, IOS destekli mobil uygulamasında da devreye alan n11.com, müşterilerine tüm iletişim kanallarından erişim imkânı sağladı. E-ticaret siteleri arasında mobil kanalda chat hizmeti başlatarak bir ilke imza atan n11.com’un Müşteri İlişkileri Grup Müdürü Bilal Asci, “Sunduğumuz hizmet kalitesinin yanı sıra ‘iletişim’in müşterinin markayı tercih etmesinde önemli bir etken olduğunu düşünüyoruz. Dijital çağda günümüzde müşteriler öneri, talep ve şikâyetlerini kolayca iletmek ve bunu dâhil oldukları her platformdan kolaylıkla yapmak istiyorlar. Markanın ulaşılabilir olması, müşteri algısı ve marka bağlılığı açısından oldukça kritik. Çağrı merkezimiz ve sosyal medya desteğimiz haricinde, mobil ve mobil web sitemizin yanı sıra artık Android ve IOS destekli mobil uygulamamızdan da chat desteği veriyoruz. Müşteri hizmetlerimize gelen taleplerin yüzde 50’sini chat üzerinden alıyoruz.Chat hizmetini 7/24 veren ilk ve tek e-ticaret platformuyuz ve n11.com olarak artık her zaman, her yerde müşterimizi dinliyoruz” diye konuştu.

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@