Yeni İçerikler
24 October 2020
HomeTeknolojiEVDEN ÇALIŞMADA GÜVENLİK AÇIĞINA WEBCAM KAYIT ÇÖZÜMÜ

EVDEN ÇALIŞMADA GÜVENLİK AÇIĞINA WEBCAM KAYIT ÇÖZÜMÜ

Koronavirüs nedeniyle evden çalışma dönemine giren çağrı merkezlerinde, müşteri verilerini korumanın önemi daha da artıyor.  Buna karşı Sistaş, çağrıya adapte webcam kayıt aracını geliştirerek müşterilerin finansal ve diğer kişisel verilerinin kopyalanmasına engel oluyor. 

 

Performans değerlendirme içinde çalışan tool, aynı zamanda evden çalışma performansına da katkı sağlıyor.

 

Son araştırmalara göre 115 bin kişiye ulaşan çağrı merkezi sektörünün büyük çoğunluğu hızla müşteri temsilcilerini eve göndererek evden çalışma dönemini başlattı. Ancak özellikle bankalar gibi finansal kritik işlem yapan kurumlar, abonelik yapan veya e-ticaret yapan kurumlar gibi kurumlarda kişisel ve finansal verilerin güvenliğinin sağlanması önemli bir konu haline geldi. 

 

Çağrı Merkezi Yazılımına Entegre 

1991 yılından bu yana, iletişim ve müşteri deneyimi teknolojileri üzerinde uzmanlaşmış bir sistem entegratörü olan; tümleşik iletişim, veri ağları, çağrı merkezi, işgücü optimizasyonu ve CRM uygulamaları gibi alanlarda çözümler sunan Sistaş, bu konuya yönelik geliştirdiği “webcam kayıt” ile bu sorunun önüne geçmiş oluyor.

 

“Webcam Kayıt”ın, çağrı merkezi yazılımına entegre çalışması büyük avantajlar sağlıyor. Performans değerlendirme tool’u içinde ses ve ekran kaydı ile birlikte çalışan yeni modül, çağrı başladığında çalışmaya başlıyor, çağrı ile beraber sona eriyor. 

 

Agent’in özel hayatına saygı

Sürekli kayıt halinde olmaması, müşteri temsilcisinin çağrı dışındaki süresinde özel hayatına müdahale edilmemesini sağlıyor. 

 

Bu özellik aynı zamanda büyük verilerin oluşmasına da engel olmuş oluyor. Böylece verinin depolanması, saklanması konusunda da kolaylık yaratıyor.